Powrót

Komitet Sterujący do spraw Elektronicznej Karty Zgonu

31.08.2022

Komitet Sterujący do spraw Elektronicznej Karty Zgonu powołany został zarządzeniem nr 141 Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 sierpnia 2021 r. w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. z 2021 r. poz. 767). Zmienionym zarządzeniem nr 27 Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 lutego 2022 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu.

Do zadań Komitetu należy:  

  1. określanie kierunku prac prowadzonych w celu wdrożenia Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (Projektem EKZ);  

  1. koordynowanie i monitorowanie prac realizowanych przez poszczególnych członków Komitetu, zgodnie z ich właściwością, w ramach Projektu EKZ;  

  1. opracowywanie propozycji działań w zakresie wdrożenia Projektu EKZ oraz utrzymania i doskonalenia wdrożonych rozwiązań;  

  1. przedstawianie założeń niezbędnych dla realizacji Projektu EKZ;  

  1. monitorowanie postępów w realizacji Projektu EKZ. 

W skład Komitetu wchodzą: 

1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora; 

2) pozostali członkowie Komitetu:  

  1. Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,  

  1. po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:  

  • Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,  

  • ministra właściwego do spraw wewnętrznych,  

  • ministra właściwego do spraw informatyzacji,  

  • Dyrektora Centrum e-Zdrowia,  

  • Głównego Inspektora Sanitarnego, 

  • Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, 

  • Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;  

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e- Zdrowia. 

Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż ww. wymienione organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2022 11:07 Maria Kuźniar
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Kuźniar
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komitet Sterujący do spraw Elektronicznej Karty Zgonu 1.0 31.08.2022 11:07 Maria Kuźniar

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}