W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komitet Sterujący do spraw Elektronicznej Karty Zgonu

31.08.2022

Komitet Sterujący do spraw Elektronicznej Karty Zgonu powołany został zarządzeniem nr 141 Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 sierpnia 2021 r. w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. z 2021 r. poz. 767). Zmienionym zarządzeniem nr 27 Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 lutego 2022 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu.

Do zadań Komitetu należy:  

  1. określanie kierunku prac prowadzonych w celu wdrożenia Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (Projektem EKZ);  

  1. koordynowanie i monitorowanie prac realizowanych przez poszczególnych członków Komitetu, zgodnie z ich właściwością, w ramach Projektu EKZ;  

  1. opracowywanie propozycji działań w zakresie wdrożenia Projektu EKZ oraz utrzymania i doskonalenia wdrożonych rozwiązań;  

  1. przedstawianie założeń niezbędnych dla realizacji Projektu EKZ;  

  1. monitorowanie postępów w realizacji Projektu EKZ. 

W skład Komitetu wchodzą: 

1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora; 

2) pozostali członkowie Komitetu:  

  1. Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,  

  1. po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:  

  • Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,  

  • ministra właściwego do spraw wewnętrznych,  

  • ministra właściwego do spraw informatyzacji,  

  • Dyrektora Centrum e-Zdrowia,  

  • Głównego Inspektora Sanitarnego, 

  • Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, 

  • Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;  

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e- Zdrowia. 

Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż ww. wymienione organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2022 11:07 Maria Kuźniar
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Kuźniar
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komitet Sterujący do spraw Elektronicznej Karty Zgonu 1.0 31.08.2022 11:07 Maria Kuźniar

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}