Powrót

Komitet Sterujący do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK)

31.08.2022

Komitet Sterujący do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) powołany została zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora Centrum e- Zdrowia z dnia 22 stycznia 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych, zmienionym zarządzeniem nr 26/2021 Dyrektora Centrum e-Zdrowia z dnia 18 listopada 2021 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.

W skład Komitetu wchodzą:  

  1. Przewodniczący Komitetu Sterującego SMK – Piotr Bromber, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia; 

  1. Główny Dostawca - Bartosz Jaroszewski, Dyrektor Pionu Architektury i Usług e - Zdrowia (Zastępca Dyrektora ds. Architektury i Usług e-Zdrowia), Centrum e - Zdrowia; 

  1. Główny Użytkownik – Małgorzata Zadorożna, Zastępca Dyrektora Departamentu Kwalifikacji Medycznych i Nauki, Ministerstwo Zdrowia; 

  1. Sekretarz Komitetu Sterującego SMK – Konrad Sulej, Centrum e-Zdrowia. 

Do zadań Komitetu należy: 

  1. monitorowanie realizacji rozwoju systemu; 

  1. wyznaczanie priorytetów działań dla rozwoju systemu; 

  1. zatwierdzanie zakresu etapów rozwoju systemu; 

  1. ocena projektu zgodnie z przyjętymi celami określonymi dla rozwoju systemu. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2022 11:11 Maria Kuźniar
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Kuźniar
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komitet Sterujący do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) 1.0 31.08.2022 11:11 Maria Kuźniar

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}