W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komitet Sterujący do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK)

31.08.2022

Komitet Sterujący do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) powołany została zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora Centrum e- Zdrowia z dnia 22 stycznia 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych, zmienionym zarządzeniem nr 26/2021 Dyrektora Centrum e-Zdrowia z dnia 18 listopada 2021 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.

W skład Komitetu wchodzą:  

  1. Przewodniczący Komitetu Sterującego SMK – Piotr Bromber, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia; 

  1. Główny Dostawca - Bartosz Jaroszewski, Dyrektor Pionu Architektury i Usług e - Zdrowia (Zastępca Dyrektora ds. Architektury i Usług e-Zdrowia), Centrum e - Zdrowia; 

  1. Główny Użytkownik – Małgorzata Zadorożna, Zastępca Dyrektora Departamentu Kwalifikacji Medycznych i Nauki, Ministerstwo Zdrowia; 

  1. Sekretarz Komitetu Sterującego SMK – Konrad Sulej, Centrum e-Zdrowia. 

Do zadań Komitetu należy: 

  1. monitorowanie realizacji rozwoju systemu; 

  1. wyznaczanie priorytetów działań dla rozwoju systemu; 

  1. zatwierdzanie zakresu etapów rozwoju systemu; 

  1. ocena projektu zgodnie z przyjętymi celami określonymi dla rozwoju systemu. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2022 11:11 Maria Kuźniar
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maria Kuźniar
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komitet Sterujący do spraw rozwoju Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) 1.0 31.08.2022 11:11 Maria Kuźniar

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}