Prezentacja Systemu Obsługi List Refundacyjnych
19.12.2017
31 grudnia 2017 r. mija okres przejściowy na składanie wniosków refundacyjnych w formie papierowej. Takie wnioski, złożone po 1 stycznia 2018 roku, nie będą realizowane przez Ministerstwo Zdrowia.
Przypominamy o konieczności założenia konta Administratora Lokalnego Wnioskodawcy w SOLR. Brak aktywnego konta uniemożliwi złożenie wniosków refundacyjnych.
Zobacz:
- Szczegółowe instrukcje użytkowników
- Opis procedury zakładania konta Administratora Lokalnego Wnioskodawcy
Środowisko szkoleniowe Systemu Obsługi List Refundacyjnych
Aby zapewnić możliwość zapoznania się z systemem oraz z jego funkcjonalnościami, w drugiej połowie grudnia uruchomimy środowisko szkoleniowe Systemu Obsługi List Refundacyjnych. Środowisko jest zautomatyzowane i umożliwia symulację realizacji wniosków refundacyjnych – od ich złożenia po wydanie decyzji refundacyjnych.
Prezentacja Systemu Obsługi List Refundacyjnych
Zapraszamy do udziału w prezentacji systemu.
- Kiedy: 28 grudnia 2017 r. w godzinach od 9.00 do 14.00
- Gdzie: siedziba CSIOZ (sala 236) przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie
- Jak się zgłosić: prześlij wypełniony formularz zgłoszeniowy najpóźniej do 22 grudnia 2017 r. do godz. 15.00
Na spotkaniu zaprezentujemy funkcjonalności Systemu Obsługi List Refundacyjnych. Do udziału w spotkaniu w pierwszej kolejności zapraszamy pracowników wnioskodawców, którzy biorą udział w pilotażowych testach SOLR.
Liczba miejsc jest ograniczona, prosimy o zgłaszanie maksymalnie dwóch osób od poszczególnych wnioskodawców.
Jeśli zainteresowanie będzie większe, wyznaczymy dodatkowe terminy w styczniu 2018 roku.
- Ostatnia modyfikacja:
- 05.01.2018 15:00 Rafał Babraj
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2018 15:00 Rafał Babraj