Sekretarz dyrektora w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
10.09.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: sekretarz dyrektora w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
Liczba lub wymiar etatu: 2
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
▪ prowadzenie rejestru korespondencji, w szczególności: przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej do Departamentu oraz dokonywanie rozdziału zgodnie z dekretacją kierownictwa Departamentu; prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Departamentu.
▪ kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektora.
▪ prowadzenie rejestru wniosków o spotkania klientów zewnętrznych, aktualizacja rejestru i prowadzenie współpracy z komórkami Ministerstwa w sprawach organizacji spotkań.
▪ prowadzenie kalendarza spotkań, narad a także obsługa ich pod katem organizacyjno-recepcyjnym.
▪ prowadzenie spraw związanych z delegacjami krajowymi Dyrektora Departamentu oraz zastępców Dyrektora;
▪ prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej, skarg, interpelacji i zapytań poselskich, pism Rzecznika Praw Obywatelskich, monitorowanie terminowości udzielania odpowiedzi, przygotowywanie rocznych sprawozdań w tym zakresie;
▪ prowadzenie rejestru umów zlecenia oraz umów o dzieło.
▪ obsługa Departamentu w zakresie organizacyjno – technicznym w szczególności: obsługa połączeń telefonicznych, zapewnianie zaopatrzenia pracowników w artykuły biurowe i urządzenia, prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i innych urządzeń technicznych przekazanych pracownikom Departamentu.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań oraz miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na II piętrze w części „B”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
▪ wykształcenie: średnie,
▪ 1rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,
▪ znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
▪ znajomość instrukcji kancelaryjnej,
▪ znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
▪ umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
▪ bardzo dobra znajomość obsługi MS Office,
▪ umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
▪ komunikatywność,
▪ umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Wymagania dodatkowe:
▪ umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem „sekretarz dyrektora w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji – 2 etaty (poz. 2011)”.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 665.
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna (w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego).
- Pierwsza publikacja:
- 10.09.2018 15:43 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekretarz dyrektora w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.0 | 10.09.2018 15:43 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP