Specjalista ds. analiz dużych zbiorów danych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. analiz w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg
05.10.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 15.10.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista ds. analiz dużych zbiorów danych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. analiz w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Badanie i porównywanie efektów działalności jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, w tym opracowywanie wskaźników i modeli pozwalających na porównanie efektywności ww. jednostek.
• Opracowywanie modeli ryzyka nadużyć w działalności jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia oraz innych podmiotach leczniczych, w tym wykonywanie analiz systemu opieki zdrowotnej pod kątem identyfikacji potencjalnych nadużyć i nieefektywności.
• Wykorzystywanie narzędzi analitycznych do oceny sytuacji jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia oraz innych podmiotów leczniczych, w tym tworzenie narzędzi analitycznych oraz narzędzi do automatycznego generowania raportów.
• Tworzenie modeli analitycznych i prognostycznych.
• Tworzenie wkładów merytorycznych do zapytań, interpelacji, opracowań w zakresie wykonanych analiz.
• Przygotowywanie analiz, raportów, zestawień, wizualizacji, prezentacji w zakresie działań prowadzonych przez Departament.
• Opiniowanie projektów aktów prawnych oraz zgłaszanie propozycji zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie zadań wieloosobowego stanowiska pracy.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres; Departament Nadzoru, Kontroli i Skarg mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
• wykształcenie wyższe
• znajomość statystyki i ilościowych metod analizy danych
• znajomość podstaw języka SQL
• podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania systemu ochrony zdrowia
• znajomość pakietu MS Office (Excel)
• umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej
• umiejętność pracy w zespole
• umiejętności komunikacyjne
wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku matematyka, fizyka, informatyka, ekonometria, metody ilościowe w ekonomii, analiza danych, zarządzanie w ochronie zdrowia
• 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarach: ochrona zdrowia, audyt, analiza danych, wykrywanie nadużyć
• komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• znajomość języków programowania (np. Python, C++, Java)
• znajomość algorytmów uczenia maszynowego
• wiedza z zakresu sprawozdawczości i analizy finansowej
• znajomość funkcjonowania polskiego systemu finansowania świadczeń opieki zdrowotnej, w szczególności ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
• dobra znajomość co najmniej jednego pakietu statystycznego (R, SAS, Matlab, SPSS, Stata)
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 15.10.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista ds. analiz dużych zbiorów danych w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg – poz. 2020”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 08.10.2018 09:29 Kinga Łuszczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista ds. analiz dużych zbiorów danych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. analiz w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Skarg | 1.0 | 08.10.2018 09:29 Kinga Łuszczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP