Specjalista ds. helpdesku w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego
06.06.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do 18.06.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista ds. helpdesku w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego
Liczba lub wymiar etatu:1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Instalacja, konfiguracja i montaż komputerów, laptopów i urządzeń peryferyjnych wraz z niezbędnymi przyłączami
• Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w codziennej pracy w systemach informatycznych
• Tworzenie oraz edycja kont użytkowników oraz ich uprawnień
• Podejmowanie czynności naprawczych i zapobiegawczych na podstawie alarmów przekazywanych z systemów monitorowania
• Nadzorowanie i utrzymywanie bezpieczeństwa eksploatacji sieci i zasobów informacyjnych w sieci lokalnej
• Udział w pracach związanych z wdrożeniem systemów informatycznych w zakresie informatyzacji urzędu
• Współpraca z zespołem administratorów
• Kontakty z firmami serwisującymi sprzęt urzędu
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; możliwa praca w uciążliwych warunkach środowiskowych (serwerowania, tj. niższa temperatura, hałas), transport sprzętu komputerowego na terenie urzędu; wymagana jest odporność na stres; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na I piętrze w części „C”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie helpdesku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows 7, 8 i 10.
- Bardzo dobra znajomość budowy komputerów i zasad ich działania
- Praktyczna znajomość w użytkowaniu i konfiguracji sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych
- Praktyczna znajomość usługi Active Directory,
- Podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych i diagnostyki problemów
- Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Praktyczna znajomość systemów zgłoszeń typu Ticket Tracking.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 18.06.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista ds. helpdesku w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego (poz. 1956)”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 276.
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 06.06.2018 11:32 Kinga Łuszczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kinga Łuszczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista ds. helpdesku w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego | 1.0 | 06.06.2018 11:32 Kinga Łuszczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP