Specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii
10.04.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 20.04.2018 r.
nr ogłoszenia: 25270, poz. 1924
specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynowanie zadania polegającego na przygotowaniu 30 publikacji naukowych (w każdej około 7 artykułów) dotyczących modeli w 30 grupach chorobowości i map potrzeb zdrowotnych, z uwzględnieniem specyfiki regionalnej (część artykułów zostanie opublikowana w prasie branżowej).
- Prowadzenie nadzoru redakcyjnego nad treściami artykułów polsko- i angielskojęzycznych przygotowywanymi przez innych redaktorów i ekspertów do 30 publikacji.
- Prowadzenie polityki informacyjnej Departamentu, w tym opracowanie materiałów informacyjnych na stronę internetową.
- Udział w merytorycznym przygotowaniu publikacji podsumowującej realizowany przez Departament Analiz i Strategii projekt systemowy oraz opracowanych w wyniku jego realizacji 30 modeli chorób, na podstawie których powstały mapy potrzeb zdrowotnych.
- Udział w procesie upowszechniającym wiedzę o mapach potrzeb zdrowotnych i ich wykorzystaniu.
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania wewnętrzne lub zewnętrzne na temat map potrzeb zdrowotnych z zakresu 32 grup chorób.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w dziedzinie PR lub w dziennikarstwie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- wiedza z zakresu public relations i komunikacji społecznej,
- umiejętność przygotowywania i redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych, w tym znajomość prostego języka oraz zasad poprawnej pisowni,
- wiedza w zakresie prowadzenia stron www,
- znajomość wybranych programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- umiejętność prowadzenia researchu w internecie i poza nim oraz przedstawiania jego wyników,
- ogólna wiedza w zakresie mapowania potrzeb zdrowotnych,
- ogólna znajomość systemu opieki zdrowotnej.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku: dziennikarstwo, filologia polska/angielska, marketing, PR,
- znajomość specyfiki Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 20.04.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem:
"specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii – poz. 1924"
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS TRWANIA PROJEKTU UNIJNEGO (2016-2019) „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.
Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.
- Pierwsza publikacja:
- 10.04.2018 08:24 Rafał Babraj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Rafał Babraj
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista ds. redakcji publikacji i zarządzania informacją w Departamencie Analiz i Strategii | 1.0 | 10.04.2018 08:24 Rafał Babraj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP