W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji

15.01.2019

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 29.01.2019 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji

Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • Prowadzenie strony internetowej Ministerstwa Zdrowia oraz weryfikacja i przebudowa struktury serwisu w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji pomiędzy urzędem a społeczeństwem, a także planowanie i koordynowanie prac związanych z utrzymaniem, rozwojem i rozbudową serwisu.
    • Redagowanie i przebudowa Biuletynu Informacji Publicznej oraz publikowanie w nim dokumentów określonych ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz ustawą o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa.
    • Opracowywanie opinii będących we właściwości Biura, w tym analizowanie i opiniowanie wpływających do urzędu wniosków o przyznanie honorowego patronatu Ministra Zdrowia lub udziale Ministra w komitecie honorowym w celu wspierania inicjatyw mających znaczenie dla promocji zdrowia.
    • Publikowanie na stronie internetowej informacji przekazywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Zdrowia, jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra Zdrowia oraz komunikatów i innych materiałów przygotowywanych przez Biuro i rzecznika prasowego .
    • Współdziała z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa,  innymi urzędami oraz jednostkami podległymi Ministrowi Zdrowia w zakresie pozyskania, aktualizacji, przygotowania i redagowania informacji do publikacji na stronach internetowych.
    • Redagowanie komunikatów prasowych i innych materiałów informacyjnych.

 

Warunki pracy

praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

Biuro Prasy i Promocji zlokalizowane jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na II piętrze w budynku „A”; winda znajduje się w budynku „B” budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
w budynku „B” i „C”; praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz;

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą mediów i mediów społecznościowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność formułowania przekazów tekstowych i redagowania tekstów,
  • wiedza o public relations,
  • znajomość prawa prasowego,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,’
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z ochroną zdrowia,
  • orientacja w życiu społeczno-politycznym,
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność terminowej realizacji zadań,
  • komunikatywność.

dodatkowe:

  • 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • kreatywność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • dokładność i systematyczność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopia dokumentów potwierdzająca wymagane doświadczenie zawodowe,
    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
      o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 29.01.2019 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji – 1 etat (poz. 2087) ”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.

• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl

• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej

• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

• Uprawnienia:

  •  prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej.
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:

  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • parking dla rowerów,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację.

 

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.01.2019 10:08 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji 1.0 15.01.2019 10:08 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}