Specjalista w Wydziale Kancelarii i Archiwum w Biurze Administracyjnym
18.04.2019
Dokumenty należy składać lub przesłać do 30.04.2019 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale Kancelarii i Archiwum w Biurze Administracyjnym
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie pism i przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych wg zasad określonych w regulaminie organizacyjnym Ministerstwa Zdrowia oraz wg kompetencji określonych w zarządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu;
- Przyjmowanie poczty składanej osobiście przez klientów;
- Indeksowanie, odwzorowywanie cyfrowe, przyporządkowywanie do każdej przesyłki określonego zestawu meta danych opisujących dane nadawcy i rodzaj przesyłki w zakresie przesyłek wpływających z punktu wymiany międzyresortowej, z urzędów pocztowych, firm kurierskich i wnoszonej osobiście do urzędu;
- Prowadzenie rejestru poczty przekazywanej do jednostek podległych;
- Obsługa poczty mailowej i platformy ePUAP;
- Sporządzanie projektów pism urzędowych, raportów i statystyk oraz analiz na potrzeby Wydziału i urzędu.
Warunki pracy
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Biuro Administracyjne zlokalizowane jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15 pokój znajduje się na parterze w budynku „B”; winda znajduje się w budynku „B” urząd częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz wysiłkiem fizycznym;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz podziału kompetencji (statut, regulamin organizacyjny),
- znajomość instrukcji kancelaryjnej Ministerstwa Zdrowia,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
wymagania dodatkowe:
- przeszkolenie z EZD,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania,
- sumienność, samodzielność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- znajomość obsługi skrzynki mailowej oraz platformy ePUAP,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 30 kwietnia 2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Kancelarii i Archiwum w Biurze Administracyjnym (poz. 2121)
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
- pakiet socjalny,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
- parking dla rowerów,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dobrą lokalizację.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 18.04.2019 08:06 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista w Wydziale Kancelarii i Archiwum w Biurze Administracyjnym | 1.0 | 18.04.2019 08:06 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP