W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wydziale Oceny i Monitorowania I w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

02.12.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia  11.12.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalista w Wydziale Oceny i Monitorowania I
w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań związanych z programowaniem wykorzystania środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), w odniesieniu do ochrony zdrowia w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020), w tym przygotowaniem i aktualizowaniem dokumentów programowych.
  • Realizowanie zadań związanych z przygotowywaniem i aktualizowaniem dokumentów zawierających procedury, instrukcje, ścieżki postępowania i innych dokumentów wykonawczych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (POIiŚ 2007-2013)
    i POIiŚ 2014-2020, w tym między innymi Instrukcji Wykonawczych Instytucji Pośredniczącej.
  • Realizowanie zadań w zakresie oceny i wyboru projektów, w tym w ramach procedury odwoławczej od wyników oceny dla projektów, zawierania, zmiany i rozwiązywania umów
    o dofinansowanie z beneficjentami projektów w ramach POIiŚ, w tym sporządza umowy / aneksy do umów o dofinansowanie w ramach priorytetu zdrowotnego w ramach POIiŚ 2014-2020.
  • Realizowanie zadań dotyczących monitorowania wdrażania projektów oraz osi priorytetowych, osiągania wskaźników, w ramach POIiŚ 2014-2020.
  • Realizowanie zadań w zakresie współpracy z Wydziałem Koordynacji i Rozwoju
    w odniesieniu do spraw dotyczących EFRR oraz z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, odpowiedzialnymi merytorycznie za obszar zdrowia objęty interwencjami finansowanymi z POIiŚ, w tym w  szczególności w celu zapewnienia zgodności wdrażania projektów z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktualną polityką Ministra Zdrowia.
  • Realizowanie zadań w ramach prac grup roboczych, komitetów na szczeblu krajowym
    i międzynarodowym, udział w konferencjach, seminariach dotyczących wykorzystania środków EFRR.
  • Udzielanie informacji beneficjentom w ramach punktu kontaktowego.

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;

Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 na I piętrze; praca wiąże się z krajowymi podróżami służbowymi; budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; podjazd dla wózków inwalidzkich istnieje jedynie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy europejskich lub zarządzania projektami lub administracji publicznej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • wiedza z zakresu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zagranicznych,
  • umiejętność współpracy,
  • rzetelność,
  • organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów,
  • komunikatywność.

wymagania dodatkowe:

  • przeszkolenie z zakresu funduszy strukturalnych,
  • podstawowa wiedza z zakresu systemu ochrony zdrowia,
  • myślenie analityczne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
    o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 11.12.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,

ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa

z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Oceny i Monitorowania I w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 2072

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:

  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • parking dla rowerów,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2018 19:44 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wydziale Oceny i Monitorowania I w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia 1.0 02.12.2018 19:44 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}