W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Specjalista w Wydziale Refundacyjnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji

03.08.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 13.08.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale Refundacyjnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
Liczba lub wymiar etatu: 2

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    procedowanie oraz analiza pod kątem merytorycznym wniosków refundacyjnych, kończących się  wydaniem przez Ministra Zdrowia decyzji o objęciu lub odmowie objęcia refundacją produktu leczniczego;
•    opracowywanie we współpracy z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji oraz konsultantami krajowymi treści wskazań (w tym opisów programów lekowych) dla leków będących przedmiotem rozpatrywanych wniosków refundacyjnych;
•    współpraca w zakresie refundacji z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji oraz Narodowym Funduszem Zdrowia w celu pozyskiwania informacji dotyczących oceny farmakoekonomicznej oraz klinicznej (HTA i EBM) leków będących przedmiotem rozpatrywanych wniosków refundacyjnych;
•    przygotowywanie projektów pism w sprawach dotyczących wykazów refundowanych produktów leczniczych i wyrobów medycznych w celu zapewnienia realizacji polityki państwa w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
•    monitorowanie danych o refundacji produktów objętych refundacją, ich limitów oraz cen, w tym także analiza rynku leków w celu realizacji zadań związanych z ustalaniem wykazów refundowanych produktów leczniczych i wyrobów medycznych;
•    udzielanie wyjaśnień i opinii w zakresie refundacji produktów leczniczych i wyrobów medycznych w celu zapewnienia realizacji polityki państwa w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
•    współpraca z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie warunków finansowania terapii innowacyjnymi produktami leczniczymi, m. in, w terapeutycznych programach zdrowotnych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na II piętrze w części „B”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe magisterskie – medyczne, farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne, biologiczne lub pokrewne,
v    komunikatywna znajomość języka angielskiego,
•    dobra znajomość ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych;
•    dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
•    umiejętność sprawnej obsługi komputera, środowiska Windows oraz pakietu MS Office (Word, Excel);

wymagania dodatkowe:
•    1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, 
•    umiejętność dziania w sytuacjach stresowych;
•    dyspozycyjność;
•    umiejętność pracy w zespole;
•    znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 13.08.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia,  Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Refundacyjnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji – poz. 1984”

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl Ministerstwo Zdrowia/praca, wolontariat, praktyki i staże.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Biurze Kadr pod nr telefonu: 22 63 49 276.

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.08.2018 11:42 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista w Wydziale Refundacyjnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji 1.0 03.08.2018 11:42 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}