Specjalista w Wydziale Wyrobów Medycznych w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
05.10.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 15.10.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: specjalista w Wydziale Wyrobów Medycznych w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Udział w pracach legislacyjnych dotyczących projektów ustaw i aktów wykonawczych z zakresu wyrobów medycznych i ich refundacji, zbieranie i analizowanie uwag zgłaszanych w trakcie konsultacji oraz udział w procesie uzgadniania projektów z uczestnikami procesu legislacyjnego;
• Opracowywanie propozycji wyjaśnień i stanowisk odnośnie wyrobów medycznych w zakresie przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz ustawy o wyrobach medycznych;
• Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, oświadczenia senatorskie, pisma Rzecznika Praw Obywatelskich, skargi i wnioski obywateli oraz inną korespondencję pochodzącą od organów albo instytucji państwowych lub podmiotów niepublicznych (w tym w trybie dostępu do informacji publicznej), pozostające w zakresie tematycznym wyrobów medycznych;
• Opiniowanie projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych opracowywanych w Ministerstwie Zdrowia i w innych urzędach;
• Wykonywanie zadań z zakresu współpracy z Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Narodowym Funduszem Zdrowia oraz innymi urzędami, jednostkami i organizacjami działającymi w obszarze wyrobów medycznych;
• Przygotowywanie projektów odpowiedzi na bieżącą korespondencję napływającą do wydziału.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na I lub II piętrze w części „B”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
• wykształcenie wyższe prawnicze,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
• znajomość ustawy o wyrobach medycznych,
• znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
• znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
• znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”,
• zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
• komunikatywność.
wymagania dodatkowe:
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• znajomość procesu legislacyjnego,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
• znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 15.10.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Wyrobów Medycznych w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji – poz. 2021”
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 08.10.2018 09:29 Kinga Łuszczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista w Wydziale Wyrobów Medycznych w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.0 | 08.10.2018 09:29 Kinga Łuszczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP