Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym
29.01.2018
nr ogłoszenia: 21448, poz. 1894
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalisty w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczenie w procesie prawidłowego przygotowywania, zlecania, wykonywania i rozliczana prac inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowywanie planów inwestycyjnych i remontowych obiektów,
- uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego obiektów urzędu i opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu zamówienia na usług i roboty budowlane,
- prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, w tym naliczanie wysokości opłat, wypełnianie deklaracji i prowadzenie dokumentacji,
- uczestniczenie w opracowywaniu projektów oraz realizowaniu umów najmu i umów użyczenia powierzchni znajdujących się w zasobach urzędu,
- koordynowanie opracowywania rocznego sprawozdania z realizacji krajowego planu działań dotyczącego efektywności energetycznej,
- sprawdzanie i opisywanie faktur i rachunków z zakresu bieżącej obsługi ogólnobudowlanej obiektów oraz dokumentacji remontowej i inwestycyjnej obiektów i konserwacyjnej obiektów urzędu,
- prowadzenie ksiąg obiektów oraz dokumentacji remontowej i inwestycyjnej obiektów.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na I piętrze w części „C”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami oraz w administracji publicznej,
- znajomość zagadnień gospodarowania nieruchomościami,
- znajomość zagadnień prawa budowlanego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość uregulowań w zakresie eksploatacji oraz rozliczeń kosztów środków łączności, obiektów urzędu, urządzeń i sprzętu,
- znajomość ustawy prawo telekomunikacyjne,
- biegłe posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym i edytorem tekstów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 09.02.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym – poz. 1894”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo/ Urząd/ Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
- w Biurze Kadr – 22 63 49 665.
Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 13.03.2018 11:29 Rafał Babraj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Rafał Babraj
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym | 1.0 | 13.03.2018 11:29 Rafał Babraj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP