Starszy specjalista ds. obsługi organizacyjno-prawnej w Wydziale Nadzoru Organizacyjno-Prawnego i Regulacji w Departamencie Ubezpieczenia Zdrowotnego
23.05.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do 04.06.2018
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego specjalisty ds. obsługi organizacyjno-prawnej w Wydziale Nadzoru Organizacyjno-Prawnego i Regulacji w Departamencie Ubezpieczenia Zdrowotnego
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Udzielanie wyjaśnień i opinii w zakresie stosowania prawa w sprawach dotyczących powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego w celu zapewnienia realizacji polityki państwa w zakresie ochrony zdrowia oraz zapewnienia jednolitego i prawidłowego stosowania prawa w ww. zakresie.
Badanie i ocena uchwał i decyzji organów Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie ich wpływu na system ochrony zdrowia oraz zgodności z przepisami prawa.
Udział w opiniowaniu i w opracowywaniu projektów aktów prawnych z dziedziny ubezpieczeń zdrowotnych. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w celu tworzenia rozwiązań prawnych o zasięgu generalnym i zapewnienia obsługi prawno-legislacyjnej Ministra Zdrowia.
Przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję kierowaną do Ministerstwa Zdrowia, w szczególności w zakresie interpelacji i zapytań poselskich, skarg z zakresu właściwości merytorycznej wydziału.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań oraz miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie;
urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul Długiej 5, pokój znajduje się na 2 piętrze; budynek nie posiada windy; nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
wykształcenie: wyższe,
6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze ochrony zdrowia,
dobra znajomość prawa konstytucyjnego i administracyjnego,
znajomość zagadnień prawnych związanych z ochroną zdrowia,
umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
umiejętność pracy w zespole,
znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi programów prawniczych.
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie w zakresie prawa, medycyny, zdrowia publicznego lub zarządzania,
1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze ochrony zdrowia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 04.06.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem „starszy specjalista w Wydziale Nadzoru Organizacyjno-Prawnego i Regulacji w Departamencie Ubezpieczenia Zdrowotnego poz.1944”.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Ostatnia modyfikacja:
- 23.05.2018 13:32 Kinga Łuszczyńska
- Pierwsza publikacja:
- 23.05.2018 13:32 Kinga Łuszczyńska