W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Wieloosobowym Stanowisku do spraw Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji

17.09.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 27 września 2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszego specjalisty w Wieloosobowym Stanowisku do spraw Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji
Liczba lub wymiar etatu: 1 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    Prowadzenie strony internetowej Ministerstwa Zdrowia oraz weryfikacja i przebudowa struktury serwisu, także planowanie i koordynacja prac związana z utrzymaniem, rozwojem i rozbudową serwisu.
•    Redagowanie i przebudowa Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) oraz publikacja w nim dokumentów określonych ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz ustawą o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa w celu zapewnienia przepływu informacji oraz wypełnienia obowiązku, który nałożyła na urząd ww. ustawa.
•    Opracowanie opinii będących w zakresie właściwości Biura w tym analiza i opinia wpływających do urzędu wniosków o przyznanie honorowego patronatu Ministra Zdrowia lub udział Ministra w komitecie honorowym w celu wspierania inicjatyw mających znaczenie dla promocji zdrowia i wskazania przedsięwzięć, które mogą wpłynąć negatywnie na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia.
•    Publikacja na stronie internetowej informacji przekazywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Zdrowia, jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra Zdrowia oraz komunikaty i inne materiały przygotowywane przez Biuro i rzecznika prasowego.
•    Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi ministerstwa, innymi urzędami oraz instytucjami podległymi Ministrowi Zdrowia w zakresie pozyskania, aktualizowania, przygotowania i redagowania informacji do publikacji na stronach internetowych.
•    Publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej Rządowego Centrum Legislacji (BIP RCL) dokumentów określonych ustawą z dnia 7 lipca o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie; wymagana jest odporność na stres; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na II piętrze, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
-    wykształcenie wyższe,
-    2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z budową serwisów informacyjnych i stron internetowych,
-    znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-    wiedza w zakresie budowy serwisu internetowego,
-    biegła umiejętność obsługi komputera,
-    znajomość specjalistycznego oprogramowania Adobe Acrobat,
-    umiejętność programowania w html, xhtml, xml,
-    znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-    znajomość ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa,
-    znajomość przepisów prawnych z zakresu ochrony zdrowia,
-    dobra organizacja pracy oraz umiejętność terminowego realizowania zadań,
-    umiejętność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
-    dokładność i systematyczność,
-    umiejętność formułowania przekazów tekstowych i redagowania tekstów.

wymagania dodatkowe:
-    6 miesięcy doświadczenia w administracji publicznej/udział w prowadzeniu działań promocyjnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenie zawodowego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 27 września 2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Internetu i Mediów Społecznościowych – 1 etat (poz. 2017)”

Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr – 22 63 49 665.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: sprawdzenie znajomości języka angielskiego,
etap 4: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.09.2018 10:33 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Wieloosobowym Stanowisku do spraw Internetu i Mediów Społecznościowych w Biurze Prasy i Promocji 1.0 17.09.2018 10:33 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}