W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

25.10.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 05.11.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia.
Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    Monitorowanie terminowości składania wniosków o płatność przez beneficjentów oraz weryfikowanie wniosków o płatność pod względem formalnym oraz prawidłowości finansowej oraz kwalifikowalności zadeklarowanych wydatków,
•    Przekazywanie środków płatności i dotacji na rzecz beneficjentów oraz monitorowanie przepływów finansowych w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie zaliczek oraz dotacji celowych.
•    Identyfikacja oraz klasyfikacja nieprawidłowości wykrytych podczas weryfikacji wniosków o płatność.
•    Zarządzanie informacją o zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów oraz udział w procesie odzyskiwania środków od beneficjentów.
•    Udział w procesie weryfikacji projektów umów o dofinansowanie, kontroli projektów oraz ewaluacji w zakresie finansowym.
•    Gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych.
•    Prognozowanie nadchodzących płatności w ramach nadzorowanych projektów.
•    Przeprowadzanie szkoleń dla beneficjentów z finansowych aspektów realizacji projektów.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;
Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 na I piętrze budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach; podjazd dla wózków inwalidzkich istnieje jedynie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe,
•    2 lata doświadczenia zawodowego we wdrażaniu funduszy europejskich,
•    znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym w mowie i w piśmie,
•    wiedza z zakresu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zagranicznych,
•    znajomość ustawy o finansach publicznych,
•    znajomość zasad rachunkowości,
•    bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego,
•    zdolności komunikacyjne.

wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie wyższe na kierunku finanse i rachunkowość, zarządzanie, matematyka,
•    znajomość aplikacji SL2014,
•    znajomość  analizy ryzyka,
•    znajomość finansów publicznych,
•    znajomość ACCESS,
•    zdolność analitycznego myślenia.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 5 listopada 2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 2046”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2018 08:32 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia 1.0 25.10.2018 08:32 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}