Starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia
24.08.2018
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Monitorowanie terminowości składania wniosków o płatność przez beneficjentów projektów realizowanych w ramach IX Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020) oraz weryfikacja przekazanych za pośrednictwem aplikacji SL2014 wniosków o płatność pod względem wymogów formalnych, merytorycznych oraz prawidłowości rachunkowej i finansowej oraz kwalifikowalności zadeklarowanych wydatków.
- Przygotowywanie zleceń środków płatności i dotacji na rzecz beneficjentów POIiŚ 2014-2020 oraz monitorowanie przepływów finansowych w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie zaliczek oraz dotacji celowych.
- Identyfikowanie oraz klasyfikacja nieprawidłowości wykrytych podczas weryfikacji wniosków o płatność POIiŚ 2014-2020.
- Zarządzanie informacją o zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów POIiŚ 2014-2020 oraz realizowanie działań związanych z odzyskiwaniem środków od beneficjentów POIiŚ 2014-2020.
- Udział w procesie weryfikacji projektów umów o dofinansowanie, kontroli projektów POIiŚ 2014-2020 oraz ewaluacji w zakresie finansowym oraz rachunkowym.
- Gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych.
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla beneficjentów z finansowych aspektów realizacji projektów POIiŚ 2014-2020 oraz sporządzanie wniosków o płatność w aplikacji SL2014.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; istnieje podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich jedynie na parter;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 2 lata doświadczenia zawodowego we wdrażaniu funduszy europejskich
- średniozaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Wiedza z zakresu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zagranicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad rachunkowości
- Bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego
- Zdolności komunikacyjne
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku finanse i rachunkowość, zarządzanie, matematyka.
- Znajomość aplikacji SL2014
- Znajomość analizy ryzyka
- Znajomość finansów publicznych
- Znajomość ACCESS
- Zdolność analitycznego myślenia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 03.09.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 1999”.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl Ministerstwo Zdrowia/praca, wolontariat, praktyki i staże.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
- w Biurze Kadr – 22 63 49 276.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.
- Pierwsza publikacja:
- 24.08.2018 16:49 Kinga Łuszczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kinga Łuszczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia | 1.1 | 27.08.2018 10:11 Mateusz Klimczak |
Starszy specjalista w Wydziale Finansowym w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia | 1.0 | 24.08.2018 16:49 Kinga Łuszczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP