Starszy specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli
31.10.2019
Dokumenty należy składać lub przesłać do 14.11.2019 r.
nr ogłoszenia: 56707 poz. 2228 MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Uczestniczenie w koordynowaniu i realizowaniu zadań w zakresie sprawowania nadzoru prawno-organizacyjnego funkcjonowania jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia na podstawie właściwych przepisów, w tym wykonywanie uprawnień podmiotu tworzącego lub organu nadzorującego;
- Przygotowywanie albo opiniowanie projektów statutów lub regulaminów organizacyjnych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia;
- Prowadzenie spraw dotyczących stosunków własnościowych, w tym gospodarki nieruchomościami, jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, wynikających z uprawnień nadzorczych określonych w odrębnych przepisach;
- Przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania, odwołania i zmian składów rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez Ministra Zdrowia oraz uczestniczenie w zwoływaniu ich pierwszych posiedzeń, a także udział we wskazywaniu kandydatów na członków rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez publiczne uczelnie medyczne;
- Uczestniczenie w przedkładaniu Ministrowi Zdrowia do zatwierdzenia regulaminów rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez Ministra Zdrowia;
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Ministra Zdrowia nadzoru merytorycznego nad jednostkami podległymi lub nadzorowanymi, o których mowa w § 24 pkt 20 Regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Zdrowia, z wyłączeniem zagadnień ekonomiczno-finansowych;
- Opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów prawnych oraz zgłaszanie propozycji zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie zadań Wydziału.
Warunki pracy
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
Departament Nadzoru i Kontroli mieści się w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój zlokalizowany jest na I piętrze; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; przed budynkiem jest podjazd dla wózków inwalidzkich jedynie na parter;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: wyższe prawnicze,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania, w aspekcie organizacyjno-prawnym, podmiotów leczniczych,
- znajomość przepisów prawa dotyczących struktury podmiotowej sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów praw dotyczących zasad gospodarowania nieruchomościami oraz zarządzania mieniem państwowym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie reprezentacji Skarbu Państwa,
- znajomość podstawowych zasad procesu legislacyjnego praz zasad techniki prawodawczej,
- komunikatywność,
- myślenie analityczne,
- umiejętność pracy w zespole,
- współpraca,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania dodatkowe:
- 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień prawnych lub organizacyjno-prawnych;
- szczegółowa znajomość prawa rzeczowego, prawa zobowiązań, procedury cywilnej, prawa zamówień publicznych, przepisów o finansach publicznych;
- szczegółowa znajomość Regulaminu pracy Rady Ministrów, w szczególności w zakresie postępowania z projektami dokumentów rządowych;
- umiejętność obsługi prawniczych baz danych;
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- umiejętność wykorzystywania wiedzy i doskonalenie zawodowe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 14 listopada 2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa lub mailowo na adres: rekrutacja@mz.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i przesłane w formie skanu) z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli (poz. 2228)”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W przypadku przesyłania aplikacji mailowo najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do Ministerstwa Zdrowia wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe). Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi do ok. 4.792,00 zł brutto,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
- możliwość doskonalenia zawodowego,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
- pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
- projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
- parking dla rowerów,
- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
- bufet pracowniczy,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 31.10.2019 08:21 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli | 1.0 | 31.10.2019 08:21 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP