W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Ekonomicznym w Departamencie Organizacji Ochrony Zdrowia

02.12.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia  11.12.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Ekonomicznym
w Departamencie Organizacji Ochrony Zdrowia

Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • Prowadzenie spraw związanych z promocją wdrażania systemu zarządzania jakością przez podmioty udzielające świadczenia zdrowotne w celu realizacji zadań Departamentu.
    • Prowadzenie spraw związanych z koordynacją działań organizacyjnych w zakresie zapewnienia jakości w ochronie zdrowia oraz w zakresie tworzenia systemu akredytacji w celu realizacji zadań Departamentu.
    • Koordynowanie spraw związanych ze współpracą międzynarodową, uczestniczenie w projektach międzynarodowych, w szczególności w obszarze poprawy jakości opieki i bezpieczeństwa pacjenta.
    • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, w tym skargi i wnioski oraz interpelacje, zapytania poselskie i oświadczenia senatorskie w zakresie właściwości Departamentu.
    • Opiniowanie projektów aktów prawnych przygotowywanych przez inne Departamenty oraz podmioty zewnętrzne.

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Organizacji Ochrony Zdrowia zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na II piętrze w budynku „A”; winda znajduje się w budynku „B” urząd częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”; praca wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze ochrony zdrowia,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość systemu ochrony zdrowia w Polsce,
  • znajomość zagadnień związanych z jakością w systemie ochrony zdrowia,
  • znajomość struktur organizacyjnych Unii Europejskiej,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • przeszkolenie z zakresu ochrony zdrowia.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 11.12.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Ekonomicznym w Departamencie Organizacji Ochrony Zdrowia – poz. 2069

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:

•      „trzynaste” wynagrodzenie,

•      „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,

•      pakiet socjalny,

•      możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

•      stołówkę pracowniczą,

•      pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,

•      parking dla rowerów,

•      dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

•      dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: sprawdzenie znajomości języka angielskiego,

etap 4: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2018 19:40 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Ekonomicznym w Departamencie Organizacji Ochrony Zdrowia 1.0 02.12.2018 19:40 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}