Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
16.05.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.05.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym
w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji
liczba lub wymiar etatu – 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa Systemu Obsługi List Refundacyjnych (SOLR); administrowanie systemem, zakładanie kont wnioskodawcom, wsparcie, prowadzenie szkoleń;
- ocena wniosków o objęcie refundacją leków, wyrobów medycznych oraz FSMP pod kątem formalno–prawnym;
- przygotowywanie projektów decyzji oraz innego rodzaju rozstrzygnięć administracyjnych dla Ministra Zdrowia z zakresu procedury i postępowania refundacyjnego;
- wspomaganie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie wierzytelności powstałych w związku z wydawaniem decyzji refundacyjnych i decyzji nakładających kary;
- przygotowywanie dokumentacji spraw sądowo-administracyjnych i projektów odpowiedzi na skargi kierowane do sądów administracyjnych na decyzje Ministra Zdrowia;
- udział w prowadzeniu bazy rozstrzygnięć Ministra Zdrowia wydawanych w ramach procedury i postępowania refundacyjnego, w zakresie poszczególnych etapów i terminów, prowadzonych spraw, w tym przygotowywanie analiz i zestawień;
- udzielanie wyjaśnień, odpowiedzi na zapytania i skargi w zakresie należącym do kompetencji Wydziału.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na I lub II piętrze w części „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”; praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnętrz;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy z projektami informatycznymi lub w pracy z dokonywaniem analizy danych,
- znajomość zagadnień dotyczących ustawy refundacyjnej,
- znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
- bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel,
- zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
- komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- biegła obsługa narzędzi informatycznych (systemów obiegu dokumentacji, rejestrów, baz danych),
- umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.05.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji - poz. 1940”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 521.
Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 28.05.2018 r.
- Pierwsza publikacja:
- 16.05.2018 10:27 Kinga Łuszczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kinga Łuszczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.4 | 17.05.2018 16:22 Kinga Łuszczyńska |
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.3 | 16.05.2018 11:39 Kinga Łuszczyńska |
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.2 | 16.05.2018 10:46 Kinga Łuszczyńska |
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.1 | 16.05.2018 10:43 Kinga Łuszczyńska |
Starszy specjalista w Wydziale Refundacyjno-Prawnym w Departamencie Polityki Lekowej i Farmacji | 1.0 | 16.05.2018 10:27 Kinga Łuszczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP