W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zgłaszanie niezgodności projektu z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych

Zgłaszanie niezgodności

Informujemy o możliwości zgłaszania do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej podejrzenia o niezgodności Projektu „Szkolenia w zakresie cyfryzacji dokumentacji medycznej w profilaktycznej opiece zdrowotnej nad uczniami” lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych (KPON).

 

Kto może zgłosić?

Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów grantowych FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów grantowych lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu Funduszy Europejskich oraz stowarzyszenia i fundacje.

 

Jak złożyć zgłoszenie?

Zgłoszenie można składać za pomocą:

  • poczty tradycyjnej - w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa,
  • skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Ministerstwa Zdrowia.

  

KPON ma przyczynić się do poprawy sytuacji osób niepełnosprawnych, poprzez umożliwienie im rzeczywistego korzystania ze wszystkich praw człowieka i podstawowych wolności, na równi z innymi osobami. Została ona przyjęta przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych w 2006 r., a weszła w życie w 2008 roku. Polska ratyfikowała Konwencję w 2012 roku.

 

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

{"register":{"columns":[]}}