W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego.

ZER-ZP-12/2011

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu - pdf (zam. dnia 16.05.2011r.)
Ogloszenie​_o​_zamowieniu.pdf 1.72MB
SIWZ- specyfikacja istotnych warunków zamówienia - pdf (zm. dnia 16.05.2011 r.)
SIWZ​_-​_mat​_​_biurowe​_-​_kwiecien​_2011r​_​_-​_wypelniony.pdf 0.51MB
Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy - Ms Word
Zal​_​_nr​_1​_do​_SIWZ​_-​_Formularz​_ofertowy.doc 0.33MB
Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Ms Word
Zal​_​_nr​_2​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_-​_art​_​_22​_ust​_​_1​_ustawy​_Pzp.doc 0.08MB
Zał. nr 3 do SIWZ -Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Ms Word
Zal​_​_nr​_3​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_-​_art​_​_24​_ust​_​_1​_ustawy​_Pzp.doc 0.08MB
Zał. nr 4 do SIWZ - Wzór oświadczenia osoby fizycznej o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - Ms Word
Zal​_​_nr​_4​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiad​_​_osoby​_fizycznej​_-​_art​_​_24​_ust​_​_1​_pkt​_2​_ustawy​_Pzp.doc 0.08MB
WYJAŚNIENIE - odpowiedź na pytanie uczestnika postępowania - pdf (zam. dn. 19.05.2011r.)
Wyjasnienie​_-​_odp​_​_na​_pytanie.pdf 0.30MB
WYJAŚNIENIE - odpowiedzi na pytanie uczestnika postępowania - pdf (zam. dn. 20.05.2011r.)
Wyjasnienie​_-​_20​_05​_2011r​_.pdf 0.34MB
Wyjaśnienie dot. postępowania ZER-ZP-12/2011 (zam. dn. 20.05.2011r.)
doc20110520141832.pdf 0.32MB
WYJAŚNIENIE - odpowiedź na pytanie uczestnika postępowania - pdf (zam. dn. 23.05.2011r.)
Wyjasnienie​_-​_z​_dn​_​_23​_05​_2011r​_.pdf 0.36MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - pdf (zam. dn. 25.05.2011r.)
Zawiadomienie​_o​_wyborze.pdf 0.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}