W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego.

ZER-ZP-12/2013

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
ogloszenie​_o​_zamowieniu.pdf 2.41MB
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
SIWZ​_-​_​_2013r​_​_-​_II.pdf 0.55MB
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_1​_do​_SIWZ​_-​_Formularz​_ofertowy.doc 0.37MB
Załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.doc
Zalacznik​_nr​_2​_do​_SIWZ-​_Wzor​_oswiadczenia​_Wykonawcy​_o​_spelnianiu​_przeslanek​_zawartych​_w​_art​_​_22​_ust​_​_1​_ustawy​_PZP.doc 0.10MB
Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 sut. 1 ustawy PZP
Zalacznik​_nr​_3​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_Wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia​_z​_powodu​_niespelniania​_warunkow​_​_o​_ktorych​_mowa​_w​_art​_​_24​_sut​_​_1​_ustawy​_PZP.doc 0.08MB
Załącznik nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Zalacznik​_nr​_4​_do​_SIWZ​_-​_Lista​_podmiotow​_nalezacych​_do​_tej​_samej​_grupy​_kapitalowej.doc 0.08MB
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru.
Zalacznik​_nr​_5​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_protokolu​_odbioru.doc 0.08MB
Wyjaśnienia - odpowiedzi na pytania Uczestników postępowania
wyjasnienie​_ZER-ZP-12-2013.pdf 0.77MB
Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zawiadomienie​_o​_zmianie​_tresci​_SIWZ.pdf 1.02MB
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy po dokonaniu zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Mat​_​_b​_​_-​_formularz​_ofertowy​_-​_po​_modyfikacji.pdf 0.32MB
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy po dokonaniu zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Mat​_​_b​_​_-​_formularz​_ofertowy​_-​_po​_modyfikacji.doc 0.37MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o ofertach odrzuconych.
doc20131121135522.pdf 0.57MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}