Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego.
ZER-ZP-12/2013
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2.41MB Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
SIWZ_-__2013r__-_II.pdf 0.55MB Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy.doc 0.37MB Załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.doc
Zalacznik_nr_2_do_SIWZ-_Wzor_oswiadczenia_Wykonawcy_o_spelnianiu_przeslanek_zawartych_w_art__22_ust__1_ustawy_PZP.doc 0.10MB Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 sut. 1 ustawy PZP
Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_Wzor_oswiadczenia_Wykonawcy_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_powodu_niespelniania_warunkow__o_ktorych_mowa_w_art__24_sut__1_ustawy_PZP.doc 0.08MB Załącznik nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Lista_podmiotow_nalezacych_do_tej_samej_grupy_kapitalowej.doc 0.08MB Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru.
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Wzor_protokolu_odbioru.doc 0.08MB Wyjaśnienia - odpowiedzi na pytania Uczestników postępowania
wyjasnienie_ZER-ZP-12-2013.pdf 0.77MB Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zawiadomienie_o_zmianie_tresci_SIWZ.pdf 1.02MB Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy po dokonaniu zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Mat__b__-_formularz_ofertowy_-_po_modyfikacji.pdf 0.32MB Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy po dokonaniu zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Mat__b__-_formularz_ofertowy_-_po_modyfikacji.doc 0.37MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o ofertach odrzuconych.
doc20131121135522.pdf 0.57MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego. | 1.0 | 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP