Zakup materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego.
ZER-ZP-18/2015
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniu-pdf.ogloszenie_biurowka.pdf 2.28MB Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia -pdf.
siwz_biurowka_.pdf 26.47MB Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc
Zal__nr_1_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy.doc 0.62MB Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.doc
Zal__nr_2_do_SIWZ_-_Wzor_oswiadczenia_Wykonawcy_o_spelnianiu_przeslanek_zawartych_w_art__22_ust__1_ustawy_PZP.doc 0.08MB Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.doc
Zal__nr_3_do_SIWZ_-_Wzor_oswiadczenia_Wykonawcy_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_powodu_niespelnienia_warunkow__o_ktorych_mowa_w_art__24_ust__1_ustawy_PZP.doc 0.08MB Zał. nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej-inforamacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.doc
Zal__nr_4_do_SIWZ_-_Lista_podmiotow_nalezacych_do_tej_samej_grupy_kapitalowej-inforamacja_o_tym__ze_Wykonawca_nie_nalezy_do_grupy_kapitalowej.doc 0.09MB Zał. nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru.doc
Zal__nr_5_do_SIWZ_-_Wzor_protokolu_odbioru.doc 0.08MB Zał. nr 6 do SIWZ - Wzór wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 2-ch głównych dostaw odpowiadających wymaganiom okreslonym w rozdziale VII ust. 1 pkt 1.doc
Zal__nr_6_do_SIWZ_-_Wzor_wykazu_wykonanych__a_w_przypadku_swiadczen_okresowych_lub_ciaglych_rowniez_wykonywanych___co_najmniej_2-ch_glownych_dostaw_odpowiadajacych_wymaganiom_okreslonym_w_rozdziale_VII_ust__1_pkt_.doc 0.09MB Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania zgłoszone przez Uczestnika postępowania.
WYJASNIENIE.pdf 0.44MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o ofercie odrzuconej.
doc01305620151023115245.pdf 0.47MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego. | 1.0 | 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP