Zakup materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW
ZER-ZP-9/2016
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuogloszenie_doc20160428144747.pdf 1.11MB SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia
SIWZ_doc20160428135748.pdf 13.92MB Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.docx 0.06MB Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164)
Zalacznik_Nr_2_do_SIWZ.docx 0.02MB Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164)
Zalacznik_Nr_3_do_SIWZ.docx 0.02MB Załącznik nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ.docx 0.02MB Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru
Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ.docx 0.02MB Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania Uczestnika postępowania.
doc20160510134216.pdf 0.38MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o ofercie odrzuconej
doc20160603142336.pdf 0.42MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW | 1.0 | 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP