Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
W oparciu o uregulowania dotyczące spójnej polityki kadrowej w PGL LP ujęte w piśmie Dyrekcji Generalnej LP zn. GK.013.30.2020 z dnia 03 kwietnia 2020 oraz późniejsze wyjaśnienia zn. GK.013.30.2020 z dnia 11 maja 2020
Informacje o ofercie
1. Organizator naboru:
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
2. Określenie stanowiska: Starszy specjalista ds. zamówień publicznych w Zespole ds.
Zamówień Publicznych (DZ).
Zakres obowiązków
3. Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:
Prowadzi sprawy dotyczące zamówień publicznych w Zakładzie w imieniu pracodawcy –
w zakresie zleconym przez przełożonego, w szczególności:
a) Sporządzenie dokumentów oraz podjęcie czynności związanych
z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia
publicznego,
b) Zamieszczanie ogłoszeń, zawiadomień, informacji o unieważnieniu oraz
wszelkich innych dokumentów/oświadczeń zgodnie z Ustawą PZP,
c) Przygotowywanie zawiadomień lub sprawozdań kierowanych do Prezesa UZP,
NIK, CBA oraz innych podmiotów występujących o udostępnienie ww.
zawiadomień lub sprawozdań,
d) Proponowanie Komisji rozwiązań formalno-prawnych w zakresie wnoszonych
środków odwoławczych,
e) Przygotowanie aktualizacji Planu zamówień publicznych,
f) Przygotowanie aktualizacji Rejestru postępowań prowadzonego przez DZ ZILP,
g) Pełnienie obowiązków Sekretarza Komisji Przetargowych lub
Przewodniczącego Komisji Przetargowych,
h) Rzetelne sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych
postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
i) Opiniowanie wniosków pod względem zgodności wydatku z Planem
zamówień publicznych oraz Ustawą PZP,
j) Opiniowanie faktur pod względem zgodności wydatku z Planem zamówień
publicznych oraz Ustawą PZP,
k) Aktualizacja Rejestru wniosków prowadzonego w DZ ZILP,
l) Opiniowanie umów i aneksów do umów pod względem zgodności z Ustawą PZP.
m) Aktualizacja Rejestru umów z zakresu zamówień publicznych prowadzonego
w DZ ZILP,
n) Prowadzenie nadzoru formalno-prawnego nad realizacją zawartych umów
z zakresu zamówień publicznych, poprzez wykonywanie funkcji Koordynatora
umowy,
o) Gromadzenie informacji o potrzebach dotyczących dostaw, usług i robót
budowlanych, niezależnie od ich wartości, stanowiących podstawę
opracowania projektu Planu zamówień publicznych
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
4.Od kandydata oczekujemy:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zamówienia publiczne,
prawo, administracja),
b) Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z
udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
c) Znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych,
d) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe oraz pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych,
e) Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu udzielania zamówień publicznych na
podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych,
f) Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
5. Ponadto mile widziana będzie:
a) Doświadczenie w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych w
obszarze IT,
b) Doświadczenie w sporządzaniu opinii prawnych w zakresie zamówień
publicznych,
c) Doświadczenie w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych,
regulaminów,
d) Umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) CV,
c) kserokopie świadectw pracy (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy
kwalifikacyjnej),
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
zawodowe (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
studiów podyplomowych itp. dotyczących stanowiska pracy na które prowadzona
jest rekrutacja (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
f) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (wg wzoru określonego
w załączniku nr 1),
g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (wg wzoru określonego
w załączniku nr 2).
Benefity
7. Warunki zatrudnienia
a) miejsce wykonywania pracy - biuro Zakładu Informatyki Lasów Państwowych
im. Stanisława Kostki Wisińskiego; Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn,
b) umowa o pracę,
c) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
d) możliwość rozwoju poprzez szkolenia,
e) świadczenia socjalne i zdrowotne
8. Termin i miejsce składania ofert.
Wymagane dokumenty (zawierające również numer telefonu do kontaktu, adres do
korespondencji i adres e-mail kandydata) należy składać w terminie do dnia 27.07.2022
r. do godz. 10.00:
a) osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zakładu Informatyki Lasów
Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego,
b) pocztą tradycyjną na adres: Zakład Informatyki Lasów Państwowych
im. Stanisława Kostki Wisińskiego; Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn.
Każda forma przesłania ofert powinna być opatrzona dopiskiem: "Dokumenty
aplikacyjne na stanowisko Starszy specjalista ds. zamówień publicznych w Zespole ds.
Zamówień Publicznych ". W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data
wpływu dokumentów do Zakładu. Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po terminie
wskazanym jak wyżej nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego i bez
otwierania koperty zostaną odesłane na adres korespondencyjny
kandydata/kandydatki.
9. Informacje dodatkowe:
a) Zakład zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
spełniającymi wymagania formalne,
b) o miejscu/formie i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną
powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie,
c) po zakończeniu procedury naboru, komisyjnie niszczone są wszystkie dokumenty
przesłane przez kandydatów za wyjątkiem dokumentów kandydata wyłonionego
w naborze,
d) Zakład zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie bez
podania przyczyny,
e) Zakład nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją,
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Pan Michał Lachowski - kierownik zespołu ds. zamówień publicznych
- Telefon: 605 205 884
- e-mail: michal.lachowski@zilp.lasy.gov.pl
- Adres: Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn.
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Starszy specjalista ds. zamówień publicznychOgłoszenie_zewn_o_naborze_DZ_07__2022.pdf 0.59MB Załączniki nr 1 i 2 do naboru
Załączniki_nr_1_i_2_do_naboru_DZ_07_2022.pdf 0.21MB
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2022 13:31 Dariusz Gąsiorowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Płużyczka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie rekrutacyjne na stanowisko Starszy specjalista ds. zamówień publicznych | 1.0 | 15.07.2022 13:31 Dariusz Gąsiorowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP