W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

mLegitymacja szkolna

Osoba trzyma telefon, wyświetla się aplikacja mlegitymacji. Pomarańczowe tło.

Instrukcja korzystania z mLegitymacji

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz.U. 2020 poz. 813).

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie podpisał porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji odnośnie wydawania elektronicznych legitymacji szkolnych ucznia, tzw. mlegitymacji.

Każdy uczeń ZPSM im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie przy pomocy elektronicznej legitymacji może potwierdzić, że jest uczniem naszej szkoły, może również korzystać z ulg np. podczas przejazdów środkami komunikacji. Aby móc korzystać z elektronicznego dokumentu, należy najpierw wykonać kilka kroków:

    1. Pobrać i złożyć wniosek do sekretariatu szkoły o wydanie takiej legitymacji (wysłać skan wniosku) na adres: sekretariat@zpsm.pl,
    2. Przesłać aktualne zdjęcie dziecka (format JPG, w rozmiarze do 5MB, i wymiarach minimum 500×600) na adres: sekretariat@zpsm.pl,
    3. Pobrać aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub App Store na swój smartfon.
    4. Oczekiwać na przysłanie e-dziennikiem Kodu QR i kodu aktywacyjnego.

Materiały

Regulamin aplikacji mLegitymacja oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacje o publicznej aplikacji mobilnej
Wniosek mlegitymacji
wniosek​_o​_wydanie​_mLegitymacji.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}