W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Domowa Opieka Medyczna – zwrot pulsoksymetrów

Pulsoksymetr był przekazywany na czas izolacji. Po jej zakończeniu pacjent powinien oddać urządzanie. Jeśli wciąż tego nie zrobił, musi je teraz zwrócić.
W ramach programu Domowa Opieka Medyczna (DOM) pulsoksymetry otrzymali pacjenci:

  • powyżej 55 roku życia z pozytywnym wynikiem testu stwierdzającego obecność wirusa SARS-CoV-2,
  • po zgłoszeniu formularza na stronie internetowej bądź po kwalifikacji przez lekarza.


  • Do osób, które nie zwróciły pulsoksymetru wysyłane były na bieżąco smsy przypominające o tym obowiązku. Powtórny sms został wysłany 10 października 2022. W jego treści był adres e-mail, na który można wysłać ewentualne pytania oraz potwierdzić możliwość odbioru pulsoksymetru przez kuriera.
    Pulsoksymetry będą odbierane od pacjentów przez kurierów Poczty Polskiej do dnia 5 grudnia 2022 r., po wcześniejszym zgłoszeniu. Możliwe jest również zwrócenie urządzenia w oddziale Poczty Polskiej. Po tym terminie będzie można odesłać pulsoksymetr na własny koszt, na adres Ministerstwa Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa.
    Osoba, która zgubiła pulsoksymetr powinna o tym poinformować wysyłając e-mail na adres z wiadomości przypominającej o zwrocie urządzenia (dom_pomoc_techniczna@cez.gov.pl). Liczymy, że wszyscy, którzy wciąż posiadają pulsoksymetr otrzymany w czasie choroby, zwrócą go, co umożliwi ponowne wykorzystanie urządzenia.

    O programie



    {"register":{"columns":[]}}