Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
1. Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
- Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
- Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
- e-mail na adres sekretariat@strazgorzow.pl
- WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
- listownie na adres:
KM PSP w Gorzowie Wielkopolskim, 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dąbrowskiego 3
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
2. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. Wysłać pismo na adres: KM PSP w Gorzowie Wielkopolskim, 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dąbrowskiego 3.
4. Wysłać e-mail na adres: sekretariat@strazgorzow.pl,
5. Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 95 733 84 04,
Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby uprawnionej,
- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
- przedmiot/temat rozmowy,
- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.
Materiały
Załącznik nr 1 - Wniosek o zapewnienie tłumaczaKM_PSP_Załącznik_nr_1_Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza.docx 0.03MB Załącznik nr 3 - Ogólne standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
KM_PSP_Załącznik_nr_3_Ogólne_standardy_przygotowania_informacji_w_tekście_łatwym_do_czytania_i_zrozumienia_ETR.docx 0.02MB Załącznik nr 4 - Wniosek o zapewnienie dostępności
KM_PSP_Załącznik_nr_4_Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Załącznik nr 5 - Procedura dotycząca zapewniania dostępności
KM_PSP_Załącznik_nr_5_Procedura_dotycząca_zapewniania_dostępności.docx 0.02MB Załącznik nr 6 - Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
KM_PSP_Załącznik_nr_6_Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB Załącznik nr 2 - Informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach na przykładzie województwa łódzkiego i dolnośląskiego
KM_PSP_Załącznik_nr_2_Informacja_o_podmiocie_dla_osób_niesłyszących_lub_słabosłyszących_w_publikowanych_filmach_z_udziałem_tłumacza_migowego.docx 0.02MB Klauzule informacyjne
KM_PSP_Klauzule_informacyjne.docx 0.02MB WYTYCZNE dot. zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
Wytyczne_zapewniania_dostępności_dla_osób_ze_szczególnymi_potrzebami_w_jednostkach_organizacyjnych_PSP.pdf 0.66MB