W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR04/BP 077/ 7 /24

17.07.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Referent /Inspektor w Lubuskim Oddziale Regionalnym Żarskie Biuro Powiatowe/Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej stanowisko pracy ds. obsługi wniosków – 2

miejsce pracy: Lubsko
nr ref.:  OR04/BP 077/ 7 /24

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ w pełnym wymiarze czasu pracy/ umowa na okres próbny –
3 miesiące

Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania,
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
pakiet socjalny,
pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:
obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,
sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,
ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,
przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.

Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie,
znajomość zadań i celów realizowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
znajomość Kodeksu Postępowanie Administracyjnego,
komunikatywność, kultura osobista.

Wymagania pożądane:
biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
współpraca w zespole, otwartość na uczenie się,
dyspozycyjność, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia
2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.


Dokumenty należy składać w terminie do:  31 lipca 2024 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).

Listownie pod adresem:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubuski Oddział Regionalny
Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR 04/BP077/ 7 /24

W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR04@arimr.gov.pl

z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR 04/BP077/ 7 /24

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu. ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 68 329 27 80.

 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.07.2024 12:35 Abramczyk Bożena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR04/BP 077/ 7 /24 1.0 17.07.2024 12:35 Abramczyk Bożena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}