W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR12/BP221/16/24

15.07.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Śląskim Oddziale Regionalnym / Cieszyńskim Biurze Powiatowym/ Samodzielne Stanowisko pracy ds. kancelaryjno- biurowych BP miejsce pracy: Międzyświeć ul. Cieszyńska 85

Liczba poszukiwanych kandydatów / wymiar etatu: 1 osoba  / 1 etat – umowa o pracę 

Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania,
dodatkowe wynagrodzenie roczne,
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Główne obowiązki:
-  odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja  dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie    potwierdzeń odbioru  listów poleconych,
- rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP. Prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych  do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur,
- zabezpieczanie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji  
materiałów biurowych, 
- potwierdzanie nadania poczty wychodzącej,                                                                                                                                                        
- przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR.                                                                                                                                                           

Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe, 
- znajomość ustawy z dnia 09.05.2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z późn.zm.,
- znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego .
  

Wymagania pożądane:

-  bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office),
-  komunikatywność,
- dyspozycyjność,  
- umiejętność pracy pod presją czasu, 
- umiejętność pracy w zespole.
 
          
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

 Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

 

Dokumenty należy składać w terminie do : 29.07.2024 roku       ( liczy się data wpływu do ARiMR).

Listownie  pod adres:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7,  42-200 Częstochowa
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref  OR12/BP221/16/24           

osobiście:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski  Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
( kancelaria czynna w godz.: 730  - 15 30 )

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem:  Dokumenty dotyczące naboru nr ref. OR12/BP221/16/24

W wersji elektronicznej na adres: 

rekrutacjaOR12@arimr.gov.pl
z dopiskiem: nr ref OR12/BP221/16/24

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych                      w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 34-3782803
 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2024 12:56 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR12/BP221/16/24 1.0 15.07.2024 12:56 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}