W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR13/BP237/12/24

17.06.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektora w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym Kazimierskie Biuro Powiatowe Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków-1 miejsce pracy: Kazimierskie Biuro Powiatowe ARiMR

Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba/w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące.

Oferujemy:
•    przejrzyste zasady wynagradzania,
•    dodatkowe wynagrodzenie roczne,
•    możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
•    bogaty pakiet szkoleń,
•    możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych,
•    pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku,
•    pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:
•    obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW, pomocy krajowej, Planu Strategicznego dla WPR,
•    sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
•    przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
•    udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,

Wymagania konieczne:
•    wykształcenie wyższe,
•    znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
•    znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,
•    znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,

Wymagania pożądane:
•    biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
•    umiejętność pracy w zespole,
•    sumienność, samodzielność.,
•    kierunek wykształcenia: prawnicze, administracyjne, rolnicze, ekonomia, geodezja, zarządzanie
•    6-12 miesięcy stażu pracy w instytucjach związanych z rolnictwem oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze  wniosków związanych z funduszami europejskimi

Wymagane dokumenty i oświadczenia (podpisane przez kandydata):

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony  do ogłoszenia,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Dokumenty należy składać w terminie do:  02 września  2024 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).

Osobiście:
w Kancelarii Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Świętokrzyski Oddział Regionalny
ul. Warszawska 430
25-414 Kielce
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR13/BP237/12/24

Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
Świętokrzyski Oddział Regionalny
ul. Warszawska 430
25-414 Kielce
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR13/BP237/12/24

W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR13@arimr.gov.pl
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR13/BP237/12/24

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 41/349 09 30, 41/349 09 92

 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.06.2024 12:42 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR13/BP237/12/24 3.0 19.08.2024 09:10 Abramczyk Bożena DZZL
OR13/BP237/12/24 2.0 19.08.2024 07:50 Abramczyk Bożena DZZL
OR13/BP237/12/24 1.0 17.06.2024 12:42 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}