W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR16/BKM/21/24

09.07.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Biurze Kontroli na Miejscu/Wydział Kontroli Terenowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Stanowisko: Inspektor ds. kontroli terenowych miejsce pracy: Szczecin

 Liczba poszukiwanych kandydatów/wymiar etatu: 2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- bogaty pakiet szkoleń
- możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie

Główne obowiązki: 
- przeprowadzenie kontroli w terenie,
- weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
- przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji,
- wyjaśnianie wniesionych uwag do raportu z wykonywanych kontroli,
- przekazywanie sporządzonej i opisanej dokumentacji fotograficznej do samodzielnych stanowisk ds. przygotowania i obsługi dokumentacji,
- przeprowadzanie kontroli w ramach kontroli sprawdzających.
    
Wymagania konieczne:
- średnie/wyższe,
- przy wykształceniu średnim min 1 rok stażu pracy, 
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość zasad wdrażania programów przez ARiMR,
- znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, 
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office).

Wymagania pożądane:
- staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność rozpoznawania gatunków roślin,
- orientacja w terenie,
- umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach – czytanie map, zmysł strategiczny.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, prawo jazdy
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.


Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Dokumenty należy składać w terminie do: 26 lipca 2024 (decyduje data wpływu do ARiMR).

Listownie
pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Plac Brama Portowa 1, 70-225 Szczecin
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru  OR16/BKM/21/24

Osobiście:
Kancelaria Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR 
Plac Brama Portowa 1, 70-225 Szczecin
(kancelaria czynna w godz.: 800- 1500)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach 
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru  OR16/BKM/21/24


Lub elektronicznie:
na adres: kancelaria_16@arimr.gov.pl
(z dopiskiem: OR16/BKM/21/24)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  AriMR, podlegaja zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 91 469 84 31-33.

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.07.2024 10:48 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR16/BKM/21/24 1.0 09.07.2024 10:48 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}