W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rekrutacja 2024.25

27.05.2024

Aktualne zdjęcie bursy

Informacje dla mieszkańców bursy

Przypominamy mieszkańcom:

  1. Miejsce w bursie przyznaje się na rok szkolny, z możliwością przedłużenia pobytu na kolejny rok szkolny, pod warunkiem kontynuowania nauki w szkole artystycznej.
  2. Mieszkaniec kontynuujący naukę w szkole artystycznej składa deklarację kontynuowania pobytu w bursie.
  3. W deklaracji należy potwierdzić kontynuację nauki w szkole artystycznej (pieczęć szkoły i podpis osoby wystawiającej zaświadczenie).
  4. Deklarację podpisują rodzice/opiekunowie prawni mieszkańca lub pełnoletni mieszkaniec bursy.
  5. Osoba uczęszczająca do szkoły muzycznej nie może złożyć deklaracji, jeśli w bieżącym roku kalendarzowym ukończy 19 rok życia.
  6. Deklarację należy złożyć w sekretariacie bursy, w terminie od 3 do 17 czerwca 2024 r.

Informacje dla kandydatów

Rekrutacja na wolne miejsca

  1. Kandydat na wolne miejsce składa wniosek o przyjęcie do dyrektora bursy wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów przyjęcia do bursy.
  2. Wniosek składa się w sekretariacie bursy od 1 lipca do 12 lipca br.
  3. Wzór wniosku jest dostępny na stronie bursy w zakładce dla wychowanka - rekrutacja na rok szkolny 2024/25 - https://www.gov.pl/web/bsaopole/rekrutacja-na-rok-szkolny-202425 
  4. Wniosek można pobrać również w sekretariacie i recepcji bursy. Na podanej podstronie są dostępne: regulamin i harmonogram rekrutacji oraz wzory innych wymaganych dokumentów.
  5. Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych będą publikowane w siedzibie placówki.
{"register":{"columns":[]}}