Rekrutacja 2024.25
27.05.2024
Informacje dla mieszkańców bursy
Przypominamy mieszkańcom:
- Miejsce w bursie przyznaje się na rok szkolny, z możliwością przedłużenia pobytu na kolejny rok szkolny, pod warunkiem kontynuowania nauki w szkole artystycznej.
- Mieszkaniec kontynuujący naukę w szkole artystycznej składa deklarację kontynuowania pobytu w bursie.
- W deklaracji należy potwierdzić kontynuację nauki w szkole artystycznej (pieczęć szkoły i podpis osoby wystawiającej zaświadczenie).
- Deklarację podpisują rodzice/opiekunowie prawni mieszkańca lub pełnoletni mieszkaniec bursy.
- Osoba uczęszczająca do szkoły muzycznej nie może złożyć deklaracji, jeśli w bieżącym roku kalendarzowym ukończy 19 rok życia.
- Deklarację należy złożyć w sekretariacie bursy, w terminie od 3 do 17 czerwca 2024 r.
Informacje dla kandydatów
Rekrutacja na wolne miejsca
- Kandydat na wolne miejsce składa wniosek o przyjęcie do dyrektora bursy wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów przyjęcia do bursy.
- Wniosek składa się w sekretariacie bursy od 1 lipca do 12 lipca br.
- Wzór wniosku jest dostępny na stronie bursy w zakładce dla wychowanka - rekrutacja na rok szkolny 2024/25 - https://www.gov.pl/web/bsaopole/rekrutacja-na-rok-szkolny-202425
- Wniosek można pobrać również w sekretariacie i recepcji bursy. Na podanej podstronie są dostępne: regulamin i harmonogram rekrutacji oraz wzory innych wymaganych dokumentów.
- Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych będą publikowane w siedzibie placówki.