W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dyrekcja

DYREKCJA CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA

Wojciech Szajnar

Wojciech Szajnar - Dyrektor

Zarządza instytucją odpowiedzialną za wdrażanie funduszy europejskich przeznaczonych na cyfryzację kraju. Odpowiada za realizację projektów finansowanych przez UE o wartości 10 mld zł, obejmujących m.in.: budowę infrastruktury IT i telekomunikacyjnej zapewniającej dostęp do szybkiego Internetu, rozwój usług elektronicznych o wysokiej dostępności i jakości, cyfryzację w administracji i kulturze, poprawę kompetencji cyfrowych w skali kraju, a także upowszechnianie podstawowej wiedzy informatycznej w różnych grupach społecznych. Doświadczony menadżer, który posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu środkami z funduszy europejskich.

Kontakt:

sekretariat.wszajnar@cppc.gov.pl

Agnieszka Krauzowicz

Agnieszka Krauzowicz - Zastępczyni Dyrektora

Jest magistrem nauk prawnych. W administracji rządowej pracuje od 2006 roku, a karierę zawodową rozpoczynała w Departamencie Prawnym ówczesnego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, następnie brała udział w tworzeniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. W 2010 r. uzyskała status urzędnika mianowanego, a rok później zakończyła aplikację legislacyjną z dyplomem legislatora. W 2018 r. objęła kierownictwo Departamentu Telekomunikacji Ministerstwa Cyfryzacji. W ostatnim czasie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Biura Prezesa w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie zajmowała się m.in. koordynacją kilku komórek organizacyjnych w zakresie Krajowego Planu Odbudowy (KPO) oraz Funduszami Europejskimi na Rozwój Cyfrowy (FERC). Współpracowała również z izbami zrzeszającymi przedsiębiorców telekomunikacyjnych w zakresie rozwoju sieci szerokopasmowych.

Kontakt:

sekretariat.akrauzowicz@cppc.gov.pl

Maciej Drabio

Maciej Drabio - Zastępca Dyrektora

Od 2024 roku pełni funkcję Zastępcy Dyrektora w CPPC. Jest absolwentem studiów Master Business of Administration i podyplomowych studiów Cyberbezpieczeństwa, członkiem Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska oraz Stowarzyszenia Ekspertów ds. Przeciwdziałania Oszustwom, Nadużyciom Gospodarczym i Korupcji ACFE Poland. Z funduszami unijnymi zawodowo jest związany od 2004 r. Na przestrzeni ostatnich 15 lat specjalizował się w obszarze audytu i kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE. Od 2012 r. jest Certyfikowanym Audytorem Sektora Jednostek Finansów Publicznych (CGAP), a od 2019 r. realizuje również zadania z obszaru bezpieczeństwa informacji. Wdraża systemy zarządzania takie jak: Ciągłość Działania ISO 23001 oraz Bezpieczeństwo Informacji ISO 27001.

Kontakt:

sekretariat.mdrabio@cppc.gov.pl

DYREKTORZY OPERACYJNI

Patrycja Orłowska

Patrycja Orłowska – Dyrektorka Departamentu Zarządzania Centrum

Związana z CPPC od 2014 roku. Na co dzień nadzoruje pracę Departamentu Zarządzania Centrum, który zajmuje się: monitorowaniem nieprawidłowości, obsługą kontroli zewnętrznych w zakresie działalności CPPC, obsługą zgłoszeń o sygnałach ostrzegawczych, obsługą wniosków o udzielenie informacji publicznej, sprawozdawczością dotyczącą działalności CPPC, procedurami związanymi z realizacją przez CPPC programów operacyjnych, administrowaniem systemami, w tym SL2014, CST2021, DLP, obsługą CPPC w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz realizacją spraw niemożliwych.
Marek Kossakowski

Marek Kossakowski – Dyrektor Departamentu Kontroli Projektów

Lider w zespole utalentowanych kontrolerów i kontrolerek. Z WWPE/CPPC jest związany od 2008 roku. Na co dzień wspiera swoich współpracowników w realizacji celów i wyznacza im strategię działania. Dba o przestrzeganie wspólnie ustalonych wartości i zachowań. W pracy wspiera go zmotywowany zespół, który zawsze wykazuje się inicjatywą.
Magdalena Chrzanowska

Magdalena Chrzanowska – Dyrektorka Departamentu Prawnego

W CPPC od kwietnia 2022 towarzyszy pracy świetnego zespołu, który realizuje szeroki zakres zadań. Departament Prawny nominalnie świadczy pomoc prawną, prowadzi postępowania administracyjne, odzyskuje należności i przeprowadza postępowania zakupowe. Stara się usprawniać komunikację, zabezpieczać luki w procesach, upraszczać formy i docierać do realnej potrzeby „klienta wewnętrznego”.
Patrycja Choderska

Patrycja Choderska – Dyrektorka Departamentu Naboru Projektów

Absolwentka prawa posiadająca prawie 20-letnie doświadczenie w obszarze wdrażania funduszy europejskich. Z CPPC związana od 11 lat. Swoją praktykę menadżerską rozwija od 2018 r. Od 2022 roku pełni funkcję Dyrektora Departamentu Naboru Projektów. Nadzoruje i wspiera Zespół w procesie ogłaszania naborów, oceny projektów, podpisywania umów o dofinasowanie oraz procesie związanym z oceną zmian w realizowanych projektach. Nabory te ogłaszane są w ramach FERC, FERS i KPO.
Marek Godlewski

Marek Godlewski – Dyrektor Departamentu Koordynacji Spraw Finansowo-Kadrowych

W CPPC od 5 lat zarządza obszarem odpowiedzialnym za finanse, księgowość, kadry oraz płace. Menadżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Brał udział w transformacji procesów finansowo-księgowych oraz w budowie Centrum Usług Wspólnych.
Joanna Żebrowska-Cielek

Joanna Żebrowska-Cielek – Dyrektorka Departamentu Koordynacji Realizacji Projektów

Od połowy 2022 r. kieruje Departamentem, którego zadania koncentrują się na monitorowaniu i rozliczaniu projektów w zakresie budowy sieci szybkiego Internetu i cyberbezpieczeństwa, e-usług oraz podnoszenia kompetencji cyfrowych. Fundusze Europejskie to jej zawodowe DNA. Stara się wykorzystywać wieloletnie doświadczenie menadżerskie zdobyte w różnych instytucjach publicznych zajmujących się tą tematyką, aby wspierać współpracowników w wypracowywaniu najlepszych rozwiązań na rzecz Beneficjentów i usprawniania procesów wewnętrznych.

DYREKTORZY BIUR

Daniel Duda

Daniel Duda – Dyrektor Biura Projektów Rozwoju Cyfrowego 1

W Centrum Projektów Polska Cyfrowa pracuje od 1 stycznia 2018 r. Zaczynał pracę jako Specjalista w Wydziale Realizacji Departamentu Kompetencji Cyfrowych. Jego przygoda z funduszami zaczęła się już na studiach gdzie po uzyskaniu tytułu magistra skończył podyplomowe studia w zakresie zarządzania projektami finansowanymi ze środków UE. Po przeprowadzce do Warszawy znalazł pracę w firmie consultingowej gdzie zajmował się pozyskaniem i rozliczaniem finansowania dla firm (POIG, POIR). Praca w CPPC pozwoliła mu spojrzeć na dotacje unijne z wielu stron i cieszy się, że jest trybikiem w maszynie, która ma realny wpływ na funkcjonowanie społeczeństwa. Od zawsze fascynował go wpływ nowych technologii na życie i edukację, teraz ma okazję obserwować te zmiany z bliska.
Ewa Siczek

Ewa Siczek - Dyrektorka Biura Projektów Rozwoju Cyfrowego 2

Menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w obszarze funduszy europejskich. Z CPPC związana od 2012 roku. Obecnie odpowiedzialna za rozliczanie i monitorowanie projektów, których celem jest optymalizacja procesów w relacji podmiotów publicznych z obywatelem i przedsiębiorcą, tworzenie i rozwój nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną, cyfryzacja procesów back-office w administracji publicznej, digitalizacja zasobów będących informacją sektora publicznego oraz budowa i rozwój rozwiązań o charakterze horyzontalnym, usprawniających funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju. Doświadczenie zawodowe zdobywała nadzorując wdrażanie strategicznych inwestycji infrastrukturalnych w dziedzinie transportu oraz implementację pierwszego w Polsce programu dwufunduszowego.
Eliza Pogorzelska

Eliza Pogorzelska – Dyrektorka Biura Projektów Rozwoju Cyfrowego 3

Absolwentka studiów podyplomowych SGH na kierunku pomoc publiczna, a także studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie w obszarze cyberbezpieczeństwa. Od 20 lat związana z administracją publiczną w obszarze wdrażania funduszy europejskich. Od 2012 r. w Centrum Projektów Polska Cyfrowa jest odpowiedzialna za inwestycje w rozwój szerokopasmowego internetu, zarówno w obszarze definiowania zakresu interwencji i kierunku zmian jak i wdrażania wypracowanych rozwiązań. Od 1 stycznia 2014 pełni funkcję dyrektorki odpowiedzialnej za obszar telekomunikacji, a od stycznia 2023 odpowiedzialna za obszar cyberbezpieczeństwa. W swojej karierze zajmowała się zarówno programowaniem jak i nadzorem nad wdrażaniem dużych projektów infrastrukturalnych oraz projektów miękkich z obszaru własności intelektualnej.
Jakub Tomczyk

Jakub Tomczyk – Dyrektor Biura Administracyjnego

W CPPC od 2010 roku, początkowo w zespole odpowiedzialnym za finanse i księgowość gdzie zdobywał doświadczenie w pracy z funduszami w ramach programów POIG, SPPW, POKL i POPC. Od 2020 roku zarządza Biurem Administracyjnym, koordynuje sprawy związane z zapewnieniem prawidłowej organizacji codziennej pracy biura, w tym prowadzenie kancelarii i archiwum zakładowego.
Piotr Zerhau

Piotr Zerhau – Dyrektor Biura IT

Inżynier i manager z ponad 26-cio letnim doświadczeniem w branży IT, zarówno po stronie dostawcy rozwiązań informatycznych, jak i w administracji publicznej. W CPPC od trzech lat odpowiedzialny jest za zarządzanie Biurem IT w zakresie utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej. Jego najważniejsze projekty w bieżącym roku obejmują: nadzór nad budową i wdrożeniem systemu LSI, uruchomienie nowej infrastruktury serwerowej, czy przygotowania pod kątem zabezpieczenia infrastruktury teleinformatycznej.
Maja Wolnik

Maja Wolnik – Dyrektorka Biura Projektów Własnych

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym projektami infrastrukturalnymi, B+R, kompetencyjnymi oraz szkoleniowymi. Powyższe kompetencje potwierdzają uzyskane certyfikaty International Project Management Associaction na poziomie IPMA-D oraz IPMA-C. Z Centrum Projektów Polska Cyfrowa jest związana od listopada 2021 r. jako koordynator jednego z realizowanych projektów. Od stycznia 2023 r. pełni rolę Dyrektorki w Biurze Projektów Własnych. Jej głównym zadaniem jest wdrażanie projektów inicjowanych przez CPPC z pozycji Beneficjenta oraz wspieranie zespołów projektowych w ramach realizowanych już inicjatyw.
Dagmara Haba-Kimla

Dagmara Haba-Kimla – Dyrektorka Biura HR

Z CPPC związana od 2023 r. Z wykształcenia ekonomistka, a z profesji i zamiłowania HRowiec. Z pasją wchodzi w nowe projekty i próbuje do nich przekonać innych. Posiada doświadczenie w projektowaniu procesów związanych z zarządzaniem ludźmi w organizacji. Tworzy rozwiązania w obszarze People and Culture. Lubi śledzić trendy HR i wspierać się w procesach technologią. Uważa, że zmiana, która nie jest odpowiedzią na potrzeby pracowników, nie zakończy się sukcesem.
{"register":{"columns":[]}}