W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Webinar informacyjny dla wnioskodawców w projekcie Cyberbezpieczny Rząd

10.03.2025

Webinar informacyjny projektu Cyberbezpieczny Rząd

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w kolejnym webinarze dotyczącym projektu Cyberbezpieczny Rząd. Link do Webinaru przekażemy Państwu drogą mailową najpóźniej w dniu wydarzenia.

 Data: 12 marca, o godzinie 11:00.

 Dla kogo?: Spotkanie przeznaczone jest dla wojewodów, przedstawicieli centralnych lub naczelnych organów administracji rządowej, oraz jednostek podległych ww. organom.
 Podczas naszego spotkania omówimy:

  • formalne i rzeczowe obszary projektu grantowego
  • kwalifikowalność wydatków
  • kryteria wyboru projektów grantowych

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu za pomocą adresu: e-mail: cyberbezpiecznyrzad@cppc.gov.pl
Infolinia działa w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
Partner – NASK PIB
Tel.:  +48 22 182 22 94