Webinar informacyjny dla wnioskodawców w projekcie Cyberbezpieczny Rząd
10.03.2025
Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w kolejnym webinarze dotyczącym projektu Cyberbezpieczny Rząd. Link do Webinaru przekażemy Państwu drogą mailową najpóźniej w dniu wydarzenia.
Data: 12 marca, o godzinie 11:00.
Dla kogo?: Spotkanie przeznaczone jest dla wojewodów, przedstawicieli centralnych lub naczelnych organów administracji rządowej, oraz jednostek podległych ww. organom.
Podczas naszego spotkania omówimy:
- formalne i rzeczowe obszary projektu grantowego
- kwalifikowalność wydatków
- kryteria wyboru projektów grantowych
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu za pomocą adresu: e-mail: cyberbezpiecznyrzad@cppc.gov.pl
Infolinia działa w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
Partner – NASK PIB
Tel.: +48 22 182 22 94