Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej (9 konkurs)
Status: Rozstrzygnięty
W ramach konkursu dofinansowanie udzielane jest projektom dzięki którym nastąpi usprawnienie funkcjonowania administracji rządowej poprzez cyfryzację procesów i procedur dotyczących funkcjonowania obszaru back-office. Będzie się to odbywało poprzez ujednolicanie kluczowych systemów i interfejsów zgodnie z modelem cyfryzacji urzędów, zawartym w opracowanym przez ministra właściwego ds. informatyzacji Katalogu Rekomendacji Cyfrowego Urzędu.
Cel
Celem konkursu jest wsparcie tworzenia rozwiązań dążących do usprawnienie procesów administracyjnych jednostek administracji rządowej.
Wspierane będą następujące typy projektów:
- Typ I: Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami,
- Typ II: Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT).
Dla kogo
Beneficjentem mogą zostać:
- jednostki administracji rządowej,
- podmioty podległe jednostkom administracji rządowej
- podmioty nadzorowane przez jednostki administracji rządowej,
- partnerstwa zawiązywane na podstawie art. 33 ustawy.
W przypadku jednostek rządowej administracji zespolonej wnioskodawcą aplikującym o wsparcie jest wojewoda natomiast w przypadku jednostek rządowej administracji niezespolonej wnioskodawcą jest pełniący nad nią zwierzchnictwo odpowiedni minister lub centralny organ administracji rządowej.
Budżet i poziom dofinansowania
Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 67 249 647,58 PLN.
Kwoty środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w poszczególnych rundach są następujące:
- Runda pierwsza – kwota 52 249 647,58 PLN;
- Runda druga – kwota 15 000 000,00 PLN.
Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania nie może przekroczyć 50 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną miesięcznych kursów średnioważonych Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy, bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy te publikowane są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod niniejszym adresem.
Harmonogram konkursu
- Ogłoszenie konkursu: 9.07.2019
Nabór wniosków o dofinansowanie jest prowadzony w dwóch rundach. Wnioski należy składać w następujących terminach:
- Pierwsza runda - od 9 sierpnia 2019 r. do 19 sierpnia 2019 r.
- Druga runda - od 20 sierpnia 2019 r. do 30 września 2019 r.
Sposób składania wniosków
Wnioski o dofinansowanie realizacji projektu będą przyjmowane w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem aplikacji udostępnionej pod adresem: https://popc0202.cppc.gov.pl/.
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych tutaj.
Pytania i odpowiedzi
Wszelkie pytania w tym zakresie należy zgłaszać pod adres: konkurs2.2-nabor2@cppc.gov.pl.