Jak poprawnie złożyć wniosek sprawozdawczy oraz rozliczający projekt Cyberbezpieczny samorząd?
08.04.2025
Grantobiorco! Dołącz do webinaru
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych Grantobiorców do udziału w webinarze dotyczącym projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Data: 15.04.2025 r. godz. 10:00
Webinar poprowadzi: Ekspert finansowy po stronie NASK-PIB
Podczas webinaru poruszone zostaną kluczowe kwestie związane z prawidłowym rozliczeniem wniosków o płatność: sprawozdawczego oraz wniosku rozliczającego zaliczkę w systemie roGrant.
Celem spotkania będzie szczegółowe omówienie najistotniejszych zagadnień związanych dokumentacją projektową, aby zapewnić pełną klarowność i zgodność z wymaganiami projektu Cyberbezpieczny samorząd. Podczas webinaru Ekspert wypełni samodzielnie wniosek o płatność oraz poruszy m.in. tematy:
1. Jak i kiedy złożyć wniosek o płatność.
2. Sprawozdawczość po 12 i 18 mc.
3. Jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku rozliczającego zaliczkę w roGrant.
4. Jak wypełnić dane finansowe.
5. Kiedy zwrócić kwotę niewykorzystanej zaliczki. Co grozi, jeżeli zwrot nie zostanie dokonany w terminie.
6. Koszty kwalifikowane a niekwalifikowane.
7. Wydatki niekwalifikowane, co dalej.
Link do spotkania zostanie przesłany do Państwa mailowo.
W przypadku problemów z dostępem, prosimy o kontakt na cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl