W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak poprawnie złożyć wniosek sprawozdawczy oraz rozliczający projekt Cyberbezpieczny samorząd?

08.04.2025

Grantobiorco! Dołącz do webinaru

Webinar Cyberbezpieczny Samorząd

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych Grantobiorców do udziału w webinarze dotyczącym projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.

 Data: 15.04.2025 r. godz. 10:00
  Webinar poprowadzi: Ekspert finansowy po stronie NASK-PIB
  Podczas webinaru poruszone zostaną kluczowe kwestie związane z prawidłowym rozliczeniem wniosków o płatność: sprawozdawczego oraz wniosku rozliczającego zaliczkę w systemie roGrant.

Celem spotkania będzie szczegółowe omówienie najistotniejszych zagadnień związanych dokumentacją projektową, aby zapewnić pełną klarowność i zgodność z wymaganiami projektu Cyberbezpieczny samorząd. Podczas webinaru Ekspert wypełni samodzielnie wniosek o płatność oraz poruszy m.in. tematy:
1.    Jak i kiedy złożyć wniosek o płatność.
2.    Sprawozdawczość po 12 i 18 mc.
3.    Jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku rozliczającego zaliczkę w roGrant.
4.    Jak wypełnić dane finansowe.
5.    Kiedy zwrócić kwotę niewykorzystanej zaliczki. Co grozi, jeżeli zwrot nie zostanie dokonany w terminie.
6.    Koszty kwalifikowane a niekwalifikowane.
7.    Wydatki niekwalifikowane, co dalej.

Link do spotkania zostanie przesłany do Państwa mailowo.

W przypadku problemów z dostępem, prosimy o kontakt na cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl