W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dotyczące naboru FERC.02.01

13.03.2025

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych naborem nr FERC.02.01-IP.01-004/25 dotyczącym typu projektów: „E-usługi publiczne, wewnątrzadministracyjne, systemy back-office, rozwiązania IT dla administracji o horyzontalnym zastosowaniu wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych” w spotkaniu on-line

Spotkanie informacyjne dla wnioskodawców FERC.02.01

Kiedy? 
Spotykamy się 20 marca 2025 r. o godz. 10.00 za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. 

Jak wziąć udział? 
Zgłoszenia przyjmujemy przez formularz do 19 marca 2025 r. do godz.12:00.
Link do spotkania otrzymają Państwo 19 marca 2025 r. na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.


O czym porozmawiamy? 
Agenda spotkania

Dlaczego warto? 
Przekazane informacje pomogą uczestnikom w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w naborze FERC.02.01-IP.01-004/25.
Przed spotkaniem zalecamy zapoznanie się z dokumentacją konkursową dostępną na stronie naboru.


Kto poprowadzi spotkanie? 
Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Centrum Projektów Polska Cyfrowa.

Dodatkowe pytania? 
Wszystkie pytania i problematyczne kwestie związane ze spotkaniem informacyjnym prosimy kierować na adres: 2.1ferc@cppc.gov.pl.