W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Intensywny weekend w mObywatelu 2.0. Gdzie promowaliśmy aplikację?

28.08.2023

Sobota – Strzelin. Niedziela – Dobrzykowice. Tak w dużym skrócie można opisać weekend ekipy Pionu Innowacji i Jakości w Centralnym Ośrodku Informatyki, która po raz kolejny promowała apkę mObywatel 2.0 wśród uczestników prozdrowotnych pikników z cyklu Biała Sobota / Biała Niedziela.

Stoisko mObywatela 2.0 wystawiane podczas pikników.

Jesteśmy dumni z naszych pracowników i pracowniczek, którzy i które odwiedzają kolejne pikniki, by promować na nich naszą sztandarową aplikację. Tym razem działo się to i w sobotę, i niedzielę w – odpowiednio – Strzelinie i Dobrzykowicach.

Co przyciągnęło uczestników?

Frekwencja tradycyjnie dopisała. Prozdrowotne pikniki ściągają wiele osób, które są pasjonatami zdrowego stylu życia albo też po prostu chcą bezpłatnie się przebadać. Uznaliśmy, że to idealna okazja, by zainteresować uczestników tych wydarzeń mObywatelem – w końcu choćby dzięki usłudze eRecepta nasza apka wpisuje się w rozwój cyfrowych usług z zakresu zdrowia.

Do odwiedzenia naszego stoiska zachęcał duży dotykowy ekran, na którym wyświetlały się makiety aplikacji - każdy mógł się z nimi zapoznać, tak jakby korzystał z apki na swoim urządzeniu. Ale to nie wszystko: uwagę zwracał estetyczny namiot z logo mObywatela 2.0 i gadżety takie jak długopisy, bidony czy notesy z logo COI.

Relacje z pikników

Czy warto uczestniczyć w wydarzeniach promujących apkę mObywatel 2.0? Oceńcie sami na podstawi relacji naszych pracowniczek. - Gadżety rozchodziły się ogólnie dość szybko, ale niemal do końca wystarczyły. Było super, idealna pogoda, dużo fajnych, uprzejmych ludzi. Dużo aplikacji udało się pobrać, tak że naprawdę udany piknik – mówi nasza product ownerka Klaudia.

- Bardzo dużo ludzi miało mObywatela i mówili, że korzystają. Niektórych ominęła aktualizacja, więc wspólnie przeprowadzaliśmy ich przez ten proces. Byli pozytywnie nastawieni do nadchodzącej usługi Zastrzeż PESEL i mówili, że to jest taka życiowa funkcjonalność i będą z niej korzystać, jak zostanie wprowadzona. A chyba najbardziej „gorącym” gadżetem były bidony – dodaje starsza projektantka UX / UI Dominika.

{"register":{"columns":[]}}