W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Raporty z badań

Intensywnie pracujemy nad rozwojem produktów cyfrowych dla obywateli i administracji. Aby wiedzieć, jak możemy je udoskonalać, musimy poznać potrzeby użytkowników. Poniżej prezentujemy wyniki naszych badań.

Dostępność

Badania z osobami z niepełnosprawnością - checklista dla osób badajacych - listopad 2023

zobacz raport

 


Dostępne doświadczenia cyfrowe - część I - grudzień 2023

zobacz raport

 


Dostępne doświadczenia cyfrowe - część II - grudzień 2023

zobacz raport

 

mObywatel – aplikacja

Pełnomocnictwa i upoważnienia; prezentacja wniosków z pierwszej części badań - sierpień 2022

zobacz raport

 


Podsumowanie testów użyteczności dwóch wersji makiet nowej aplikacji mObywatel - październik 2022

zobacz raport

 


Pełnomocnictwa w aplikacji mObywatel. Podsumowanie testów użyteczności - październik 2022

zobacz raport

 


Podsumowanie badania aplikacji mObywatel 2.0; Onboarding - marzec 2023

zobacz raport

 


Raport z badania użyteczności wybranych funkcji aplikacji mObywatel 2.0; mDowód i weryfikacja kodem QR - maj 2023

zobacz raport

 


Raport badawczy; nowe logo aplikacji mObywatel - czerwiec 2023

zobacz raport

 


Podsumowanie wyników badania usługi e-Urząd Skarbowy w aplikacji mObywatel 2.0 - sierpień 2023

zobacz raport

 


Architektura informacji aplikacji mObywatel; etap I – wrzesień 2023

zobacz raport

 


Publiczne usługi cyfrowe; znajomość, korzystanie i ocena - wrzesień 2023

zobacz raport


 


Stłuczka; raport z badania usługi w aplikacji mObywatel 2.0 - lipiec 2024

zobacz raport



mObywatel – przeglądarka

Ocena projektu strony mObywatel.gov.pl i aplikacji mobilnej mObywatel - maj 2022

zobacz raport

 


Badanie Profilu Zaufanego i mObywatel.gov.pl; raport z badania użyteczności - sierpień 2022

zobacz raport

 


Wnioski z badania strony mObywatel.gov.pl - grudzień 2022

zobacz raport

 

e-Doręczenia

e-Doręczenia; raport z badania użyteczności - listopad 2022

zobacz raport


 


e-Doręczenia; raport z badania użyteczności - wrzesień 2023

zobacz raport

 


Podsumowanie wyników badania satysfakcji z usługi e-Doręczenia - wrzesień 2023

zobacz raport
 

Zdrowie psychiczne

Cyfrowa pomoc w zakresie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – czerwiec 2023

zobacz raport
 

Systemy dla urzędników

Badanie Żródła; analiza ilościowa - kwiecień 2023

zobacz raport

 


Kanał Zulip-CRW; raport z badania ilościowego; opinie użytkowników kanału po wyborach parlamentarnych - październik 2023

zobacz raport


Gov.pl

Odra: badania UX dla projektu strony; wnioski z badań - sierpień 2022

zobacz raport

 


Podsumowanie testów użyteczności strony Cieplo.gov.pl - listopad 2022

zobacz raport

 


Audyt użyteczności Internet.gov.pl - czerwiec 2023

zobacz raport

{"register":{"columns":[]}}