mObywatel przebudowany od pierwszego ekranu! Wasza ocena zmian [RAPORT]
20.03.2023
Ładniejszy, bardziej rozbudowany i funkcjonalny – taki ma być mObywatel 2.0, nad którym pracujemy w Pionie Innowacji i Jakości w COI. Zmiany projektujemy dla Was, dlatego też po raz kolejny poprosiliśmy Was o opinię na temat naszej pracy. Tym razem ocenialiście nowy onboarding aplikacji, czyli, mówiąc w dużym uproszczeniu, jej ekrany powitalne.
Przejście przez te ekrany okazało się dla Was dużo łatwiejsze, niż myśleliście. Już sam ten fakt jest dla niesamowicie zadowalający i istotny. W naszym Pionie od samego początku projektowania aplikacji (czy jednej z jej funkcji) myślimy o tym, że pracujemy dla jak najszerszego grona użytkowników i użytkowniczek i to Wy macie być zadowolone i zadowoleni.
Raport w formie prezentacji
Badania Waszej opinii publikujemy w raportach – staramy się, by i one były jak najbardziej przystępne i czytelne. Testowaliśmy już raport w formacie wideo, ale badanie onboardingu mObywatela przedstawiamy w bardziej tradycyjnej formie prezentacji. Zachęcamy Was, byście zerknęli do niej, jeśli ciekawi Was, jak cyfryzujemy Polskę.