W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zobacz, jak pracujemy. Tak powstaje usługa Wirtualny Asystent

27.10.2023

W Pionie Innowacji i Jakości rozpoczęliśmy prace nad rozwojem bota tekstowego, który będzie Wirtualnym Asystentem użytkownika. Umożliwi on zadawanie pytań na tematy związane z administracją publiczną poprzez płynną, naturalną rozmowę. To kolejna usługa, nad którą pracujemy w ramach naszej sztandarowej apki mObywatel 2.0.

Wirtualny Asystent.

Rozmowa z asystentem będzie się odbywała w formie pisemnej, tak jakbyśmy rozmawiali ze znajomym na jednym z popularnych komunikatorów. W odpowiedzi na zadane pytanie dotyczące usług administracji otrzymamy wyczerpującą informację zwrotną podaną w formie naturalnej wypowiedzi. Będzie ona oparta o bazę artykułów z portalu Gov.pl.

Zobacz, jak pracujemy nad usługą Wirtualny Asystent:

WIĘCEJ INFORMACJI

{"register":{"columns":[]}}