Otwarte konsultacje społeczne: Wyposażenie zestawów dla laboratoriów AI/STEM, sal lekcyjnych do pracy zdalnej w szkołach
13.12.2024
Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych konsultacjach społecznych, podczas których zebrane zostaną opinie i uwagi dotyczące propozycji wyposażenia zestawów dla laboratoriów AI/STEM oraz do pracy zdalnej dla szkół.
Działanie jest realizowane w ramach inwestycji C2.2.1. Wyposażenie szkół/instytucji w odpowiednie urządzenia i infrastrukturę ICT w celu poprawy ogólnej wydajności systemów edukacji Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) – wskaźnik C12L Sale lekcyjne w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe oraz instytucjach kształcenia ogólnego wyposażone w narzędzia informatyczne w celu umożliwienia nauczania zdalnego oraz C13L Utworzenie laboratoriów sztucznej inteligencji (AI) oraz laboratoriów nauk przyrodniczych, technologii, inżynierii i matematyki (STEM) w szkołach.
Ministerstwo Edukacji Narodowej zachęca do zapoznania się z treścią przygotowanej propozycji ram oraz podzielenia się swoimi uwagami podczas otwartych konsultacji.
Na podstawie uzyskanych danych zostanie opracowana ostateczna wersja opiniowanego dokumentu, a także raport z konsultacji opisujący sposób wykorzystania zgłoszonych uwag do projektu ww. ram dystrybucji.
Uczestnicy
Do przesyłania swoich propozycji i uwag zapraszamy:
- przedstawicieli organów prowadzących szkoły
- dyrektorów, nauczycieli oraz pracowników administracji szkolnej
- pozostałe osoby prawne i fizyczne zainteresowane tematem.
Forma konsultacji
Uwagi/opinie prosimy zgłaszać do dnia 2 stycznia 2025 r. w formie wiadomości elektronicznej przesłanej z załączonym wypełnionym Formularzem uwag, jak niżej, na adres poczty elektronicznej: konsultacje.dir@men.gov.pl
Materiały
Wyposażenie zestawów/laboratoriów – propozycja20241213_Konsultacje_społeczne_MEN_w_zakresie_zestawów_wyposażenia_dla_szkół_-_nauczanie_zdalne_laboratoria_AI_i_STEM.docx 0.13MB Formularz uwag
20241213_Formularz_uwag_-_konsultacje_społeczne_wyposażenia_laboratoriów_AI-STEM.docx 0.12MB