„Sprawdzaj, czytaj, pytaj!” – kampania społeczna UOKiK
28.07.2020
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował kampanię społeczną na temat zagrożeń wynikających z obecnej sytuacji społeczno-gospodarczej. Są to przede wszystkim alternatywne inwestycje finansowe oraz oferty nieuczciwych produktów i usług związanych ze zdrowiem. Zachęcamy do zapoznania się krótkimi spotami przygotowanymi przez UOKiK, które informują o zagrożeniach.
Kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów to odpowiedź na obecnie pojawiające się zagrożenia. W trudnych czasach łatwiej wpaść w pułapkę i nabrać się na nieuczciwą inwestycję finansową lub usługę medyczną. Oszuści doskonale wiedzą, jak wykorzystać społeczny niepokój i niepewność. Na nieuczciwe praktyki najbardziej narażone są osoby starsze i samotne.
Spoty informacyjne
W ramach kampanii „Sprawdzaj, czytaj, pytaj!” Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował materiały informacyjne. W krótkich spotach przypomina o zagrożeniach, jakie wynikają z obecnej sytuacji społeczno-gospodarczej. Są to przede wszystkim oferty inwestycji finansowych z bardzo wysoką stopą zwrotu, a także propozycje skutecznych produktów i usług leczniczych.
UOKiK zachęca do dokładnego sprawdzania wszystkich ofert, a także do skorzystania z porady konsumenckiej pod numerem telefonu 801 440 220.
Więcej informacji na stronie https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=16616
Materiały
Spot - Sprawdzaj, czytaj, pytaj! - ProduktySpot_-_Sprawdzaj,_czytaj,_pytaj!_-_Produkty.mp4 2.52MB Spot - Sprawdzaj, czytaj, pytaj! - Finanse
Spot_-_Sprawdzaj,_czytaj,_pytaj!_-_Finanse.mp4 2.82MB