Udział wiceminister Katarzyny Lubnauer w międzynarodowym szczycie nauczycielskim Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) – International Summit on the Teaching Profession (ISTP) 2024
Udział wiceminister Katarzyny Lubnauer w międzynarodowym szczycie nauczycielskim Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) – International Summit on the Teaching Profession (ISTP) 2024
2024-04-22 08:00
,
-
KIEDY
22 kwietnia 2024 (poniedziałek)
godz 08:00
DODAJ DO KALENDARZA
Szanowni Państwo,
w dniach 22-24 kwietnia 2024 r. wiceminister Katarzyna Lubnauer weźmie udział w międzynarodowym szczycie nauczycielskim w Singapurze. W sesjach plenarnych wiceminister Katarzynie Lubnauer będzie towarzyszył dyrektor IBE Maciej Jakubowski.
Plan wizyty:
22 kwietnia
- wiceminister weźmie udział w pierwszej sesji plenarnej, której głównym tematem będzie przyszłość uczenia się i jej implikacje dla nauczania.
- Katarzyna Lubnauer spotka się również z minister edukacji kanadyjskiej prowincji Nowa Szkocja Becky Druhan.
23 kwietnia
- głównym tematem spotkań będzie rola technologii w transformacji edukacji i kształcenia zawodowego.
- W tym dniu również odbędzie się spotkanie wiceminister Katarzyny Lubnauer z ministrem Edukacji Singapuru Chan Chun Singiem jak również z przewodniczącą niemieckiej Konferencji Związkowych Ministrów Edukacji Christine Streichert-Clivot.
24 kwietnia
- głównym tematem spotkań wiceminister Lubnauer będą partnerstwa na rzecz wsparcia uczenia się prze całe życie.
- W czasie spotkań polska delegacja przyjmie trzy zobowiązania naszego kraju na kolejny rok. Zobowiązania zostaną wynegocjowane między przedstawicielami MEN a delegatami trzech związków zawodowych – ZNP, „Solidarności” i FZZ.
Więcej o programie można znaleźć na stronie: https://istp2024singapore.com/programme#day0
Do udziału w szczycie zaprasza się 20 państw z najlepszymi wynikami w badaniu PISA. delegacje państw uczestniczących w szczycie składają się z właściwego ministra, przedstawicieli resortów edukacji i związków zawodowych. Dzięki temu jest on doskonałą platformą do prowadzenia dialogu między interesariuszami systemów oświatowych.