World Marketing Summit – milion bezpłatnych wejściówek dla polskich studentów biznesu, zarządzania i marketingu
16.05.2023
Na początku listopada odbędzie się kolejna edycja World Marketing Summit. Wydarzenie jest szansą na zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do tworzenia skutecznych strategii marketingowych. To również okazja do skorzystania z doświadczenia ekspertów z branży. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie budować silną markę. Spotkanie będzie transmitowane online w 100 krajach. Dla polskich studentów biznesu, zarządzania i marketingu przewidziano milion bezpłatnych zaproszeń. Patronem wydarzenia jest Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Rozwijamy kompetencje przedsiębiorcze
Do udziału w wydarzeniu zachęciła Pełnomocnik Ministra Edukacji i Nauki ds. transformacji cyfrowej Justyna Orłowska. Podkreślała jednocześnie, że w szkołach ponadpodstawowych pojawi się przedmiot, który będzie jeszcze w większym stopniu rozwijał kompetencje przedsiębiorcze. – Poprzez swoje działania wielki nacisk kładziemy na to, aby promować od najmłodszych lat to, co rozumiemy pod hasłem przedsiębiorczość. Dlatego chociażby w styczniu 2021 roku minister Przemysław Czarnek ogłosił nowy przedmiot w szkołach ponadpodstawowych „biznes i zarządzanie” – przedmiot, który będzie mógł być zdawany na maturze.
– Do tej pory nie mieliśmy żadnej matury z zakresu ekonomii, biznesu, przedsiębiorczości. Traktujemy bardzo poważnie te kompetencje. Bardzo ważnym elementem jest nie tylko zakładanie biznesu, prowadzenie firmy czy praca w firmie, ale w ogóle takie podejście i zachowania przedsiębiorcze, które są ważne dla każdego z nas. Każdy z nas ma jakiś talent. Każdy z nas ma coś, o czym może opowiedzieć światu. A czym innym jest marketing, niż opowiadaniem historii światu. Dlatego dziś mamy przyjemność ogłosić światowy zjazd marketingu, największą tego rodzaju konferencję z tego obszaru – dodała Justyna Orłowska.
Czym jest World Marketing Summit?
World Marketing Summit (WMS) jest platformą, na której światowi liderzy biznesu, przedsiębiorcy, eksperci i innowatorzy mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi marketingu. Podczas spotkania uwaga skupia się na najnowszych trendach i technologiach w marketingu, a także na możliwościach ich wykorzystania w celu zwiększenia skuteczności działań marketingowych.
Wydarzenie oferuje szereg sesji edukacyjnych, warsztatów i paneli dyskusyjnych, które pomogą zrozumieć, jak wykorzystać narzędzia marketingu w codziennej pracy. WMS to również okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży.
Udział polskich studentów w tej międzynarodowej inicjatywie pozwoli im uzupełnić wiedzę i podnieść swoje kwalifikacje z zakresu biznesu, zarządzania i marketingu, a także rozwinąć zdolności przywódcze i jeszcze lepiej poznać nowoczesne praktyki marketingowe.
– Otwieramy szansę dla polskich studentów, którzy chcieliby podnosić swoje kwalifikacje zawodowe, które pomogą im później wypozycjonować się właściwie na rynku pracy, nawet zdobyć większą satysfakcję z tego, co robią – zachęcał Mariusz Soltanifar, CEO Kotler Impact na Beneluks i Polskę. O założeniach wydarzenia i korzyściach płynących z udziału w kongresie mówili także: Fahim Kibria, Chief Marketing Officer Kotler Impact oraz Barbara Mróz-Gorgoń Przewodnicząca Rady Doradczej Kotler Impact Polska
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się 6 i 7 listopada. Wydarzenie będzie transmitowane w ponad 100 krajach bez przerwy przez 48 godzin. Szczegóły można znaleźć na stronie przedsięwzięcia.
Inicjatorem spotkania jest Philip Kotler, amerykański ekonomista, jeden z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu.