W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZAPYTANIE OFERTOWE - Uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ERP) Ministerstwa Edukacji Narodowej w infrastrukturze Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę niezbędnych, licencji.

07.06.2024

Ofertę w postaci wypełnionego formularza ofertowego należy przekazać drogą elektroniczną na adres e-mail: maciej.wilczynski@men.gov.pl do 11.06.24, godz. 10:00.

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy, jak niżej.

  1. Czy wymóg instalowania oprogramowania na Państwa infrastrukturze jest istotny? Aktualnie wszyscy liczący się dostawcy takiego oprogramowania oferują swoje rozwiązania głównie lub wyłącznie w chmurze (również prywatnej). Takie rozwiązania mają najbardziej atrakcyjne ceny i są również dozwolone w sektorze publicznym

Ze względu na posiadaną infrastrukturę i szczególne postanowienia Polityki Bezpieczeństwa Informacji, Zamawiający wymaga dostarczenia rozwiązania na miejscu (On Premise), w posiadanej infrastrukturze.

  1. Czy wymóg odnośnie grubego klienta robiącego obliczenia na stacji roboczej jest wymogiem koniecznym? Analogicznie do powyższego, aktualne rozwiązania oferują tzw. cienkiego klienta, przeglądarkowego. Jest to rozwiązanie bardziej ekonomiczne i wymagające mniejszej uwagi po stronie IT klienta, nie ma natomiast ograniczeń jeżeli chodzi o funkcjonalność.

Zamawiający dopuszcza dostarczenie rozwiązania z realizacją komunikacji za pośrednictwem "cienkiego klienta" np. przez przeglądarkę internetową.

  1. Sugerowany przez Państwa czas projektu jest bardzo krótki. Zazwyczaj tak kompleksowe wdrożenia trwają 1-2 lata. Jakie są ewentualnie najbardziej palące funkcjonalności jakich Państwo pilnie potrzebujecie które ewentualnie mogłyby być dostarczone wcześniej?

Wszystkie funkcjonalności muszą zostać wdrożone, zgodnie z podanym harmonogramem.

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na dodatkowe pytania Wykonawcy, jak niżej.

 

1. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Kad-56

Wymaganie stanowi, że:

Uprawniony operator będzie miał możliwość podglądania, drukowania w systemie projektu listy płac dla wybranych grup pracowników.

Prosimy o wyjaśnienie, co należy rozumieć przez pojęcie „projekt listy płac”.

 

Odp. W rozumieniu Zamawiającego jest to podział wszystkich składników wynagrodzenia prezentowanych na liście płac z podziałem na % z jakiego składa się wynagrodzenie.

 

2. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pla-7

Wymaganie stanowi, że:

Prowadzenie i drukowanie kartoteki płacowej i podatkowej pracowników oraz osób obcych, w szczegółowym podziale na rodzaje osiąganych przychodów i dokonanych potrąceń w poszczególnych miesiącach danego roku a także prowadzenie i drukowanie kartoteki ubezpieczeniowej (zasiłkowej). Możliwość samodzielnego projektowania kartoteki w zależności od potrzeby użytkownika zestawienia dostępnych dla pozostałych użytkowników. Strona 2 z 9

QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

 

Wnosimy o usunięcie z treści wymagania następującego fragmentu: „Możliwość samodzielnego projektowania kartoteki w zależności od potrzeby użytkownika zestawienia dostępnych dla pozostałych użytkowników”.

Wykonawca zaznacza, że w przypadku, gdy System umożliwia wykonywanie zestawień z wykorzystaniem dowolnych danych w nim zapisanych, wyżej wymieniony fragment wymagania jest nadmiarowy.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowane zmiany i odstępuje od fragmentu wymagania „Możliwość samodzielnego projektowania kartoteki w zależności od potrzeby użytkownika zestawienia dostępnych dla pozostałych użytkowników”.

 

3. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pla-35

 

Wymaganie stanowi, że:

Kontrola naliczonych wynagrodzeń z ilością osób do tego uprawnionych.

Prosimy o wyjaśnienie, na czym miałaby polegać kontrola, o której mowa w przywołanym wymaganiu.

 

Odp. Kontrola miałaby polegać na sprawdzeniu danych w module płac z modułem kadrowym. Czy wszystkim zatrudnionym pracownikom zostało naliczone wynagrodzenie.

 

4. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Fin-39

 

Wymaganie stanowi, że:

Pełna obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego.

Prosimy o wyjaśnienie, co należy rozumieć przez określenie „pełna”.

 

Odp. Określenie „pełna” rozumiemy jako zgodna z obowiązującymi przepisami.

 

5. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Fin-52

 

Wymaganie stanowi, że:

Możliwość definiowania algorytmów dokumentu księgowego alokujących zaksięgowane dane finansowe pomiędzy różne grupy kont w Księdze Głównej (przydatne do budżetu zadaniowego).

Prosimy o wyjaśnienie, na czym ma polegać: „możliwość definiowania algorytmów dokumentu księgowego alokujących zaksięgowane dane finansowe pomiędzy różne grupy kont w Księdze Głównej (przydatne do budżetu zadaniowego)”.

 

Odp. System powinien utrzymywać ten sam podział klasyfikacji budżetowej.

 

6. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Kasa-4

 

Wymaganie stanowi, że:

Funkcjonalność pozwalająca na drukowanie protokołów kontrolnych oraz zdawczo odbiorczych.

Prosimy o wyjaśnienie, o jakich protokołach jest mowa w przywołanym wymaganiu i co powinny one zawierać.

 

Odp. W załączeniu przekazujemy przykładowe protokoły kontroli kasy i zdawczo-odbiorcze.

 

 

7. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-GM-11

Wymaganie stanowi, że:

Możliwość automatycznego generowania informacji do zbioru środków trwałych i środków trwałych o niskiej wartości w przypadku przekazania do użytkowania środka trwałego lub środka trwałego o niskiej wartości do użytkowania z magazynu, celem naliczenia amortyzacji.

Czy Zamawiający dopuszcza możliwość, żeby magazyn środków trwałych niebędących w użytkowaniu prowadzić w formie osobnego rejestru ST lub środków trwałych niskiej wartości?

 

Odp. Zamawiający dopuszcza możliwość, żeby magazyn środków trwałych niebędących w użytkowaniu prowadzić w formie osobnego rejestru ST lub środków trwałych niskiej wartości.

 

8. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pl-1

 

Wymaganie stanowi, że:

(…)

Możliwość wgrywania formularzy planistycznych na podstawie projektu noty budżetowej na żądanie MEN lub opublikowanej noty budżetowej nie później niż na drugi dzień po ogłoszeniu. Możliwość generowania formularzy planistycznych na podstawie danych uzupełnionych przez jednostki podległe MEN, w układzie określonym w nocie budżetowej.

(…)

Wnosimy o usunięcie fragmentu wymagania wskazanego powyżej.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie fragmentu wymagania.

 

9. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pl-9

Wymaganie stanowi, że:

(…)

Możliwość importowania wniosków pop o zmianę planu w MS Excel bezpośrednio do systemu a następnie na ich podstawie generowanie zgód MEN.

(…)

Wnosimy o usunięcie fragmentu wymagania wskazanego powyżej.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie fragmentu wymagania.

 

10. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pl-22

Wymaganie stanowi, że:

Możliwość eksportu i importu danych z/do Systemu do programu Trezor.

Wnosimy o zmianę treści wymagania na:

Możliwość eksportu i importu danych z/do Systemu do programu Trezor.

 

Odp. Zamawiający zgadza się na zmianę wymagania na Możliwość eksportu i importu danych z/do Systemu do programu Trezor.

 

11. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pl-26

Wymaganie stanowi, że:

Zapewnienie możliwości automatycznego zliczania ilości wydanych decyzji MF o uruchomienie środków z rezerw celowych (w tym wyodrębnione korekty), ilości wydanych decyzji MF o zapewnieniu finansowania/dofinansowania zadań (w tym wyodrębnione korekty), ilości złożonych wniosków o uruchomienie środków (w tym wyodrębnione wnioski o korektę), złożonych wniosków o zapewnienie finansowania (w tym wyodrębnione wnioski o korektę).

Prosimy o wyjaśnienie, co Zamawiający rozumie przez pojęcie „automatyczne zliczanie ilości".

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie słowa „automatyczne”.

 

12. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pl-29

 

Wymaganie stanowi, że:

Zapewnienie możliwości na etapie planowania dochodów i wydatków generowania niezbędnych wzorców druków dla jednostek podległych i nadzorowanych przez MEN występujących na wszystkich etapach projektowania, i przekazywania ich bezpośrednio z systemu do jednostek, jak również możliwość zaimportowania wypełnionych druków do systemu. System musi zapewnić możliwość przygotowania zbiorczych druków według właściwości określonych w przepisach.

Wnosimy o usunięcie wymagania.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie wymagania.

 

13. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Pl-34

 

Wymaganie stanowi, że:

Zapewnienie możliwości przygotowania bezpłatnie przez Wykonawcę zestawień według parametrów określonych przez Zamawiającego.

Wykonawca wnosi o określenie liczby bezpłatnych zestawień, o których mowa w przywołanym wymaganiu. Jednocześnie proponuje wskazanie 10-15 zestawień.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na konkretne określenie do 15 bezpłatnych zestawień.

 

14. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Spr-6

Wymaganie stanowi, że:

Możliwość prowadzenia w systemie rozliczania wydatkowania środków pochodzących z rezerw celowych, w szczegółowości wynikającej z wniosku o uruchomienie środków i wydanej decyzji MF (system powinien pozwalać na zachowanie spójności danych pomiędzy modułami i ich wymianę), z możliwością porównania tych danych z poziomem zaangażowania, kwotą zobowiązań, itp.

Dane do systemu powinny być samodzielnie wprowadzane przez jednostki poprzez udostępnione im funkcjonalności lub ewentualnie pobierane z zestawień przesyłanych przez jednostki podległe, według wzorów określonych przez użytkownika, wygenerowanych z systemu i automatycznie uzupełnionych w zakresie informacji dostępnych w systemie na dany moment sprawozdawczy, a następnie uzupełnionych przez jednostki sprawozdawcze.

System powinien umożliwiać powiązanie decyzji uruchamiających środki z wydanymi decyzjami o zapewnienie finansowania, powiązanie korekt decyzji z decyzjami tzw. pierwotnymi, generowanie różnych raportów i zestawień, zbiorczych i jednostkowych. W zakresie decyzji uruchamiających środki na dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej, system powinien identyfikować dane po indywidualnym kodzie (numerze umowy), który pozwoli na śledzenie procesu realizacji zadania od zapewnienia finansowania, poprzez decyzję uruchamiającą/korygującą, wydatkowanie i zaangażowanie środków, kwotę środków przekazanych z tego tytułu na dochody budżetu państwa i zwróconych do Funduszu w związku z rozliczeniem wykonania zadania.

W zakresie decyzji przyznających środki kredytowe, system powinien umożliwiać wprowadzenie informacji o środkach uruchomionych w systemie NBE oraz o zwrotach niewykorzystanych przez jednostkę środków.

Z uwagi na bardzo ogólny opis wymagania prosimy o jego doprecyzowanie poprzez wskazanie, jakie operacje mają być realizowane w Systemie.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie tej funkcjonalności.

 

15. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Spr-7

Wymaganie stanowi, że:

Możliwość prowadzenia w systemie rozliczania wydatków majątkowych, w szczegółowości wynikającej z zaplanowanych lub uruchomionych środków (dane pobierane/wspólne dla wszystkich modułów) – w szczegółowości: „klasyfikacja budżetowa (część, dział, rozdział, paragraf) i zadaniowa”, „nazwa zadania”, „plan wg ustawy budżetowej”, „zmiany w planie dokonane w trakcie roku”, „plan po zmianach”, „środki zablokowane”, a także zakres rzeczowy zrealizowanych wydatków, zaangażowanie, zobowiązania.

Tworzenie dowolnych zestawień jednostkowych i zbiorczych np. na zasadzie tabel przestawnych na podstawie zestawień otrzymanych z jednostek podległych i zaimportowanych do systemu lub informacji samodzielnie wprowadzanych do systemu przez jednostki poprzez udostępnione im funkcjonalności.

 

Z uwagi na bardzo ogólny opis wymagania prosimy o jego doprecyzowanie poprzez wskazanie, jakie operacje mają być realizowane w Systemie.

 

Odp.: Zamawiający odstępuje od wymagania funkcjonalności Fun-Spr-7

 

 

16. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-18 Wymaganie stanowi, że: Możliwość zamieszczenia elektronicznej wersji całego opisu stanowiska pracy. Prosimy o wyjaśnienie, gdzie dokładnie ma być zamieszczana elektroniczna wersja całego opisu stanowiska pracy

 

ODP. Ta funkcjonalność powinna znaleźć się w sekcji opisów stanowisk pracy, zaraz obok pól z miejscem na uzupełnienie podstawowych informacji dot. opisu (dla każdego pracownika z osobna).

 

 

Pytanie 17.

Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-21

Wymaganie stanowi, że: (…) Pracownik Zamawiającego powinien mieć możliwość wyboru odpowiedniego rodzaju wniosku urlopowego lub o pracę zdalną, w tym urlopu na żądanie, urlopu szkoleniowego czy zwolnienia od pracy - opieka nad dzieckiem na podstawie art. 188 Kodeksu pracy, pracę zdalną okazjonalną. (…)

Prosimy o wyjaśnienie, o jakich wnioskach jest mowa w przywołanym wymaganiu, ponieważ sformułowanie „odpowiedniego rodzaju” jest nazbyt ogólne

 

Odp

Zamawiający informuje, że należy uwzględnić następujące rodzaje wniosków, z możliwością ich modyfikacji oraz dodawania nowych wniosków, w związku ze zmianami w prawie pracy:

  1. wniosek o udzielenie urlopu wypoczynkowego
  2. wniosek o udzielenie urlopu wypoczynkowego w trybie na żądanie
  3. wniosek o udzielenie zwolnienia na opiekę nad dzieckiem (art. 188 Kp)
  4. wniosek o udzielenie urlopu dodatkowego
  5. wniosek o udzielenie urlopu szkoleniowego
  6. wniosek o urlop okolicznościowy
  7. wniosek o udzielenie zgody na wyjście służbowe
  8. wniosek o udzielenie zgody na wyjście prywatne
  9. wniosek o akceptację odpracowania wyjścia prywatnego
  10. wniosek o akceptację pracy wykonanej w nadgodzinach
  11. wniosek o udzielenie zgody na wykorzystanie nadgodzin
  12. wniosek o dzień wolny za święto przypadające w sobotę
  13. wniosek o pracę zdalną
  14. wniosek o okazjonalną pracę zdalną
  15. wniosek o udzielenie zwolnienia od pracy z powodu działania siły wyższej
  16. wniosek o udzielenie urlopu opiekuńczego.

 

18. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-22

Wymaganie stanowi, że:

Przygotowanie podsystemu F_K.eDeklaracje, który będzie miał za zadanie tworzenie i przesyłanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną do systemu e-Deklaracje Ministerstwa Finansów.

Podsystem musi być zintegrowany z systemem wspomagającym zarządzanie zasobami MEN.

Podsystem nie może nakładać ograniczeń/limitów na liczbę obsługiwanych podatników.

Najważniejsze cechy modułu przygotowywania i przesyłania deklaracji podatkowych:

· Przygotowanie deklaracji podatkowych.

· Autoryzacja deklaracji kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

· Zarządzanie pełnomocnictwami do składania deklaracji drogą elektroniczną.

· Przekazywanie deklaracji drogą elektroniczną do ogólnokrajowego systemu

· e-Deklaracje (wraz z uzyskaniem urzędowego potwierdzenia odbioru).

· Tradycyjne drukowanie deklaracji.

Prosimy o wyjaśnienie, na czym ma polegać integracja: „Podsystem musi być zintegrowany z systemem wspomagającym zarządzanie zasobami MEN".

Prosimy także o przedstawienie wykazu deklaracji, które mają być przekazywane za pośrednictwem tego Systemu.

 

Odp. Zamawiający wyjaśnia, że system musi mieć możliwość wygenerowania, pobierania i przesłania deklaracji podatkowych tj. Pit-4, Pit-8AR, Pit-11 do Ministerstwa Finansów, jak również przesłania deklaracji pracownikom w systemie np. EIK. Dotyczy to również deklaracji RMUA do ZUS-u.

 

19. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-24

 

Wymaganie stanowi, że:

System powinien umożliwiać prowadzenie rejestrów dotyczących wniosków zagranicznych podróży służbowych, poleceń wyjazdów służbowych krajowych, których celem będzie rejestracja podstawowych danych tj: nr, cel wyjazdu, daty, osoby delegowane, szacunkowy koszt podróży.

Prosimy o potwierdzenie, że wymaganie zostanie uznane za spełnione, jeśli w Systemie będzie możliwość prowadzenia rejestru i wprowadzania w nim danych przez użytkowników, a nie procesu, który będzie odpowiedzialny za cały proces obsługi delegacji.

 

Odp. Zamawiający potwierdza że wymaganie zostanie uznane za spełnione, jeśli w Systemie będzie możliwość prowadzenia rejestru i wprowadzania w nim danych przez użytkowników, a nie procesu, który będzie odpowiedzialny za cały proces obsługi delegacji.

 

20. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-25

 

Wymaganie stanowi, że:

System powinien umożliwić prowadzenie rejestru faktur, które wpłynęły do MEN i zostały skierowane do komórek organizacyjnych w celu opisu merytorycznego oraz zwrócone zostały komórce księgowości do dalszej realizacji finansowej. Rejestr ten powinien zawierać podstawowe dane nr w rejestrze, nr dokumentu, wystawcę dokumentu, przedmiot dokumentu daty dokumentu, treść dokumentu oraz wartość dokumentu/faktury/rachunku.

Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający oczekuje w tym wymaganiu, że w Systemie będzie możliwość prowadzenia rejestru i wprowadzania w nim danych przez użytkowników, a nie procesu, który będzie kierował faktury do komórek merytorycznych.

 

Odp. Zamawiający potwierdza, że oczekuje w tym wymaganiu, że w Systemie będzie możliwość prowadzenia rejestru i wprowadzania w nim danych przez użytkowników, a nie procesu, który będzie kierował faktury do komórek merytorycznych.

 

 

21. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-26 Wymaganie stanowi, że: Program powinien umożliwiać, aby wielkości poszczególnych sekcji w wyglądzie okienka miały możliwość zwiększenia /zmniejszenia i by mogły być w pełni czytelne. Wykonawca wnosi o usunięcie wymagania w całości

 

ODP: Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie Fun-Ded-26.

 

22. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-27

Wymaganie stanowi, że:

System powinien umożliwiać tworzenie wniosku o dofinansowanie i wniosku o płatność w ramach realizowanych projektów zarówno dla rozliczania kosztów wynagrodzeń jak i pozostałych wydatków ponoszonych w ramach projektu.

Prosimy o przekazanie/udostępnienie formularzy wniosków, które powinny być sporządzane w Systemie.

 

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie Fun-Ded-27.

 

23. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-28

 

Wymaganie stanowi, że:

System musi obsługiwać proces deklaracji elektronicznych JPK.

Prosimy o potwierdzenie, że: „proces deklaracji elektronicznych JPK" ma polegać na możliwości przekazywania plików JPK z Systemu.

 

Odp. Zamawiający potwierdza, że: „proces deklaracji elektronicznych JPK" ma polegać na możliwości przekazywania plików JPK z Systemu.

 

 

24. Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-29 Wymaganie stanowi, że: System musi obsługiwać proces Rejestracji Czasu Pracy. W celu obsługi procesu system musi pobierać dane z Systemu Kontroli Dostępu Zamawiającego .Dane RCP powinny być prezentowane indywidualnie każdemu użytkownikowi w podsystemie RCP.WWW. System musi umożliwiać poprawę danych (w przypadku wystąpienia błędu), na wniosek pracownika, z poziomu modułu Kadrowego lub dedykowanego modułu RCP (back office). System musi umożliwiać generowanie zestawień obecności pracowników, zgrupowanych na jednostki organizacyjne (Biura/Departameny).

Prosimy o przedstawienie/udostępnienie opisu „Systemu Kontroli Dostępu Zamawiającego"-

 

ODP: Zamawiający modyfikuje wymaganie co do tej funkcjonalności poprzez dopisanie treści zaznaczonej na zielono:

 

Pytanie dotyczące treści wymagania Fun-Ded-29 Wymaganie stanowi, że: System musi obsługiwać proces Rejestracji Czasu Pracy. W celu obsługi procesu system musi pobierać dane z Systemu Kontroli Dostępu Zamawiającego lub umożliwiać inny sposób rejestracji obecności w pracy.  Dane RCP powinny być prezentowane indywidualnie każdemu użytkownikowi w podsystemie RCP.WWW. System musi umożliwiać poprawę danych (w przypadku wystąpienia błędu), na wniosek pracownika, z poziomu modułu Kadrowego lub dedykowanego modułu RCP (back office). System musi umożliwiać generowanie zestawień obecności pracowników, zgrupowanych na jednostki organizacyjne (Biura/Departamenty).

 

Zamawiający informuje, że korzysta systemu kontroli dostępu:

Producent [AC PROJECT J. ŚWIDERSKI I Wspólnicy Sp. J.]

Rok wydania [grudzień 2022 aktualizacja ]

Wersja [KDSystem Manager: 2.3.202.710; Serwer: 1.0.0.0; DB:1.0.202.0 (SRV22SKD\KDSYSTEM-KDSoftwer]. Brak umowy na utrzymanie systemu.

 

25. Pytanie dotyczące treści Zapytania ofertowego – Rozdział II punkt 3

Zapis stanowi, że:

    1. Realizacja pozostałych etapów będzie przebiegała zgodnie z następującym harmonogramem: a) Realizacja Etapów II-V nastąpi w terminie nie dłuższym niż 85 dni od dnia zawarcia umowy,
    1. Realizacja Etapów VI-VIII nastąpi w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Etapów I-V,
    2. Realizacja Etapów IX-XII nastąpi w terminie nie dłuższym niż 55 dni od dnia odbioru Etapów VI-VIII,

 

 

Realizacja Etapu XIII będzie liczona od dnia następnego dnia roboczego po odbiorze Etapu VIII przez kolejne 36 miesięcy.

 

Wykonawca wnosi o zmodyfikowanie przywołanego harmonogramu w taki sposób, aby osobnym etapem była dostawa i wdrożenie Systemu w zakresie funkcjonalności stanowiącej punkt 1.8 Planowanie / Wykonanie i 1.9 Sprawozdawczość - Załącznika 1 do Zapytania. Wykonawca wnosi również o objęcie tego etapu okresem niezbędnym na realizację – 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

Odp.: Zamawiający wyraża zgodę na proponowaną zmianę w harmonogramie, w taki sposób, aby osobnym etapem była dostawa i wdrożenie Systemu w zakresie funkcjonalności stanowiącej punkt 1.8 Planowanie / Wykonanie i 1.9 Sprawozdawczość - Załącznika 1 do Zapytania. Wykonawca wnosi również o objęcie tego etapu okresem niezbędnym na realizację – 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

Materiały

Zapytanie​_ofertowe​_-​_system ERP 04062024
Zapytanie​_ofertowe​_-​_system​_ERP​_04062024.docx 0.06MB
Załącznik 1 do zapytania - Opis funkcjonalności systemu ERP
Załącznik​_1​_do​_zapytania​_-​_Opis​_funkcjonalności​_systemu​_ERP.docx 0.10MB
Zapytanie ofertowe ERP
20240610​_QNT​_Wniosek​_Zapytanie​_ofertowe​_ERP-sig.pdf 0.50MB
Zmiana terminu składania ofert
20240610​_odpowiedź​_zmiana​_terminu​_składania​_ofert.docx 0.06MB
QNT​_Pytania​_do​_Zapytanie​_ofertowe​_ERP
QNT​_Pytania​_do​_Zapytanie​_ofertowe​_ERP.pdf 0.27MB
Protokół zdawczo-odbiorczy kasy
Protokół​_zdawczo-odbiorczy​_kasy.pdf 0.60MB
Protokół inwentaryzacji kasy
Protokół​_inwentaryzacji​_kasy.pdf 0.39MB
Protokoł z inwentaryzacji kasy (1)
Protokoł​_z​_inwentaryzacji​_kasy​_(1).docx 0.01MB
protokol-inwentaryzacji-kasy-walutowej
protokol-inwentaryzacji-kasy-walutowej.pdf 0.30MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.06.2024 17:03 Daniel Kołodziejski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Wilczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAPYTANIE OFERTOWE - Uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ERP) Ministerstwa Edukacji Narodowej w infrastrukturze Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę niezbędnych, licencji. 5.0 14.06.2024 17:00 Daniel Kołodziejski
ZAPYTANIE OFERTOWE - Uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ERP) Ministerstwa Edukacji Narodowej w infrastrukturze Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę niezbędnych, licencji. 4.0 10.06.2024 15:30 Joanna Ekstowicz
ZAPYTANIE OFERTOWE - Uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ERP) Ministerstwa Edukacji Narodowej w infrastrukturze Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę niezbędnych, licencji. 3.0 07.06.2024 17:02 Daniel Kołodziejski
ZAPYTANIE OFERTOWE - Uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ERP) Ministerstwa Edukacji Narodowej w infrastrukturze Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę niezbędnych, licencji. 2.0 07.06.2024 16:45 Daniel Kołodziejski
ZAPYTANIE OFERTOWE - Uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ERP) Ministerstwa Edukacji Narodowej w infrastrukturze Zamawiającego oraz udzielenie przez Wykonawcę niezbędnych, licencji. 1.0 04.06.2024 17:03 Daniel Kołodziejski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}