Kampania Cash Lajf Balans wyróżniona na festiwalu Energa Camerimage
25.11.2020
Film promujący przygotowaną przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej kampanię Cash Lajf Balans zdobył wyróżnienie podczas XI edycji konkursu spotów reklamowych „Fundusze Europejskie w kadrze” na międzynarodowym festiwalu sztuki autorów zdjęć filmowych Energa Camerimage 2020.
Jurorzy docenili oryginalny pomysł na produkcję, a także przemyślaną formę spotu i jego konsekwentną bardzo dobrą realizację.
Wideo
O kampanii
Cash Lajf Balans to kampania społeczno-edukacyjna o przedsiębiorczości dla młodzieży ze szkół ponadpodstawowych z Polski Wschodniej. Jej celem jest wzmocnienie przedsiębiorczości w województwach lubelskim, podkarpackim, podlaskim, świętokrzyskim i warmińsko-mazurskim za pomocą zachęcenia młodych ludzi do rozwoju pasji i przekuwania ich we własny biznes.
Dzięki kampanii młodzież poznaje podstawowe pojęcia z zakresu przedsiębiorczości i rozszerza je o aspekty z prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Działania prowadzone w kampanii mają również na celu przedstawienie młodym ludziom oferty Funduszy Europejskich i pokazanie, że środki unijne mogą być wsparciem na start i rozwój ich biznesu. Podstawowym elementem kampanii jest cykl ośmiu filmów poświęconych różnym zagadnieniom związanym z przedsiębiorczością i Funduszami Europejskimi. Działania uzupełniają gra edukacyjna na smartfony, konkursy i gotowe scenariusze zajęć lekcyjnych do wykorzystania przez nauczycieli.
Kampanię Cash Lajf Balans przygotowało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Projekt jest finansowany ze środków Funduszy Europejskich z Programu Polska Wschodnia.
Wszystkie filmy edukacyjne kampanii Cash Lajf Balans