Kompleksowa usługa krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń
12.04.2022
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (Departament Komunikacji i Promocji Funduszy Europejskich) z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 2/4 zaprasza do przedstawienia oferty na kompleksową usługę krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń.
- Zamówienie zostanie zrealizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 24.10.2019 r. poz. 2019) zgodnie z art. 23 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją w Rzeczypospolitej Polskiej XI sesji Światowego Forum Miejskiego w Katowicach w roku 2022 (Dz.U 2021 r. poz. 1460)
- Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 1964 r. poz. 121).
- Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- Oferty należy przesłać w terminie do 19 kwietnia 2022 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres: promocja@mfipr.gov.pl wpisując w tytule wiadomości „Wystawa WUF”.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 5 nie będą podlegały ocenie.
- Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2.
- Osobą uprawnioną do kontaktów roboczych w ramach niniejszego rozeznania ze strony zamawiającego jest Pani Oliwia Sokołowska (nr tel.: 22 273 82 14, adres e-mail: oliwia.sokolowska@mfipr.gov.pl).
- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”) informujemy, że:
- Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
- Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do treści tych danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne dla wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
- Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
- Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W przypadku, gdy przed zawarciem umowy zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 wpływa na zmianę treści złożonej oferty, w sposób mający lub mogący mieć wpływ na wynik postępowania, zamawiający odrzuca ofertę zawierającą dane osobowe, których przetwarzanie ma zostać ograniczone.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c rozporządzenia 2016/679.
- Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji zamówienia.
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
- W przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 rozporządzenia 2016/679.
- WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi, o łącznej wartości 350 000,00 zł brutto, które obejmowały nadzór nad transportem, montażem i demontażem wystawy
o powierzchni minimum 50 m2. - doświadczenia Koordynatora - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję Koordynatora w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję koordynatora projektu co najmniej 2 usług o łącznej wartości 230 000,00 zł brutto, z których każda polegała na organizacji wydarzenia promocyjnego obejmującego transport, montaż, demontaż i obsługę powierzchni wystawienniczej na targach, forach lub kongresach.
Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych w wykazie osób zgodnie z zapisami zawartymi w § 2 ust. 4 umowy.
- Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Oferta musi być złożona w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls, .txt, .rtf, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności z OPZ stanowiącym Załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy
- Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być załączone do oferty.
- Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych
w pkt. III, Wykonawca dołączy do oferty:
- wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych koordynację, wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca poda w formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 ceny jednostkowe oraz całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia. Formularz ofertowy musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Ceny oferty muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
- Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
- Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
- BADANIE OFERT
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
- Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
- Zamawiający poprawi w ofercie:
-
-
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
-
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
- Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Znaczenie kryterium (w %) |
1. |
Cena |
100 |
- Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
- Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
- Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.
- Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
- W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt VIII.5, zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
- W przypadku, gdy 2 lub więcej ofert będą zawierać taka samą cenę co uniemożliwia wybór oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty z takimi samymi najkorzystniejszymi cenami do złożenia ofert dodatkowych. Ceny zaoferowane w ofertach dodatkowych nie mogą być mniej korzystne od pierwotnie zaoferowanych. W przypadku, gdy w wyniku złożenia ofert dodatkowych zostaną złożone 2 lub więcej ofert najkorzystniejszych z taką samą ceną co uniemożliwi wybór oferty Zamawiający unieważni postępowanie.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do uzupełnienia i wyjaśnienia oświadczeń i dokumentów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie ogłosi zmiany na stronie internetowej oraz przekaże je wszystkim podmiotom, do których rozesłano zapytanie ofertowe.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania rozstrzygnięcia postępowania i niedokonania wyboru oferty.
Materiały
Zał_nr_1_SOPZ,Zał_nr_1_SOPZ,.pdf 0.52MB Zał_nr_2_Umowa_wzór,
Zał_nr_2_Umowa_wzór,.pdf 0.18MB Zał_nr_3_wykaz_usług,
Zał_nr_3_wykaz_usług,.doc 0.05MB Zał_nr_4_wykaz_osób,
Zał_nr_4_wykaz_osób,.docx 0.03MB Zał_nr_5_formularz_ofertowy,
Zał_nr_5_formularz_ofertowy,.docx 0.02MB Załącznik_nr_1_Wizualizacja_wystawy,
Załącznik_nr_1_Wizualizacja_wystawy,.pdf 0.19MB Załącznik_nr_2_PLAN_OGÓLNY_WYSTAWY_50m2
Załącznik_nr_2_PLAN_OGÓLNY_WYSTAWY_50m2.pdf 0.46MB Załącznik_nr_3_PLAN_OGÓLNY_WYSTAWY_25m2,
Załącznik_nr_3_PLAN_OGÓLNY_WYSTAWY_25m2,.pdf 0.46MB Załącznik_nr_4_Szczegółowe_informacje_o_wystawie_–_waga,_liczba_paczek,
Załącznik_nr_4_Szczegółowe_informacje_o_wystawie_–_waga,_liczba_paczek,.pdf 0.10MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 12.04.2022 14:17 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Guliński/Oliwia Sokołowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kompleksowa usługa krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń | 2.0 | 21.04.2022 14:58 Norbert Guliński |
Kompleksowa usługa krajowego transportu drogowego wystawy promującej 11. Sesję Światowego Forum Miejskiego oraz kompleksowej usługi montażu, demontażu, obsługi technicznej oraz ubezpieczenia tej wystawy podczas wydarzeń. | 1.0 | 12.04.2022 14:17 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP